حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا
هیچوقت یه ایرانی رو حذف نکن

در اخبار رسمی و غیررسمی، ایرانی‌ها در صدر طرفداران هم‌میهنان خود هستند. قبل‌ها، اگر یک ایرانی در یک کویر یا بیابانی جایی گیر می‌کرد، مردانی از سرزمین پارس، برای کمک به او، قایق موتوری می‌گرفتند تا او را به مأمنی عالی برسانند. امروزه با گسترش فضای مجازی و رای‌گیری‌ در نظرسنجی‌های مجازی، هر ایرانی برای دفاع از شرف و عزت ملت و البته با داشتن بی‌نهایت وقت خالی، در راستای به اهتزاز درآوردن توانایی‌های ما، هر کامنتی را هرجایی می‌گذارد. اگر جایزه، یک شارژ دو تومانی‌ای چیزی هم باشد که چه بهتر. اصلا علاوه‌ بر صدر طرفداری از هم‌میهن، ما در صدر شرکت در نظرسنجی‌های مجازی هم قرار داریم. برای خلیج همیشه فارس، بندر همیشه عباس، کهکیلویه‌ی همیشه بویر احمد و… هربار نظرسنجی شده، همیشه‌ی خدا با قاطعیت آرا ما برنده بوده‌ایم. حتی در آخرین نظرسنجی، با رای مردم ما، فیلم‌های ایرج ملکی از فرانسیس فوردکوپولا هم گوی سبقت را ربود و یک تنه سیمرغ طلا و خرس بلورین و نخل نقره‌ای را از آن خود کرد. البته بعد از اینکه بهترین بازیکن جهان در نظرسنجی مارکای اسپانیا و کیکر آلمان، با رای هم‌وطنان ما، عباس بوعذار انتخاب شد. این‌ها همگی، بعد از نظرسنجی آقای روحانی از چهره مردم شروع شد.

حالا این چند روز، خبر حذف استقلال و پرسپولیس از جام باشگاهای آسیا قطعی شده‌است. خبر تاسف‌بار است اما باید تاسف خورد به حال ای‌اف‌سی که از فردا برای شرکت مردم دیگر کشورها در نظرسنجی بهترین گل و پاس گل و… جام، باید کلی منت و خواهش و اصرار کند. چقدر هزینه کند که ربات‌ها در نظرسنجی شرکت کنند. اینستاگرام را بخرد که این آمار را دستکاری کند. اصلا جایزه و قرعه‌کشی هم بگذارد اصلا هم ما رای نمی‌دهیم.
نهایتش این است که گل‌ها و خدمات گذشته‌ی تیم‌های ما را پخش کند تا ما را قلقلک بدهد. البته دیگر ما قلقلکی نیستیم. یادمان هم نرفته که یک هفته هیچ ایرانی‌ای گل نزده بود، نظرسنجی می‌گذاشتید: بهترین گل این فصل لیگ قهرمانان آسیا: ۱. گل سالم الدوساری از الهلال ۲. گل الفلانی از فلان تیم ۳. گلِ‌محمدی، یحیی از پرسپولیس. البته باز هم با اختلاف فاحش یحیی گل‌محمدی رای می‌آورد. بالاتر گفتم، ما قلقلکی نیستیم. آقای ای‌اف‌سی، شما باشید که ما را حذف نکنید.

ثبت ديدگاه




عنوان