خبرکش/2
و خدایی که به شدت کافیست!

صلاح مملکت خویش صادقان دانند

علی لاریجانی رییس مجلس سابق و رییس مجلس اسبق و رییس مجلس مسبوق به سابقه ایران و مجلسی آدم ترین فرد تاریخ بعد از اینکه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شد در حرکتی “اصلا هم درد نداشت” گونه برای اینکه پرستیژش خش برندارد این اتفاق را پذیرفت و بلافاصله با برادرش تماس گرفت. بدلیل اینکه علی در خانواده ای رجل پرور به دنیا آمده اشتباهی با جوادشان تماس گرفت.
علی: سلام صادق
جواد: من صادق نیستم
علی: مسخره بازی درنیار با من صادق باش
جواد درحالی که چند صفت غیرقابل پخش به برادرش نسبت داد گوشی را خاموش کرد. علی بالاخره در تماسی که با صادق داشت به او گفت: داداش اینا من رو تو بازی راه نمیدن تو یه چیزی بهشون بگو!

 

ما رو‌ دور ننداز…

سخنگوی جبهه اصلاحات در توییتر اعلام کرد که نامزدی در این انتخابات‌ نخواهند داشت. دو نامزد اصلاح طلب در انتخابات بعد از خواندن این توئیت تمام عکس های مشترکشان با اصلاح طلبان را در شومینه سوزاندند و عکس هایی که خوب افتاده‌ بودند را با قیچی کات زدند. همچنین این سخنگو را آنفالو و بلاک کرده و توئیت زدند: و خدایی که به شدت کافیست. در ادامه این دو نفر تصمیم گرفتند به پناهندگی احزاب دیگر سیاسی درآمده و در توجیه این کار گفتند آدم حزب باد باشد ولی اصلاح طلب نباشد.

 

فرزندت کجاست؟
برخی منابع رسمی و غیر رسمی یکی از دلایل ردصلاحیت علی لاریجانی را اقامت فرزندش در خارج از ایران می دانند. قانون را دقیق نمیدانم ولی نظر شخصی بنده این است که وقتی آشپزی بداند، فرزندانش هم از غذای او خواهند خورد در آن غذا سیانور نمی ریزد. مگر پدر بابک خرمدین باشد که آن هم هر هزار سال یکبار اتفاق می افتد. تازه اکبر آقای خرمدین اهل سوسول بازی و سیانور نیست،فقط ساطور!!!
خلاصه اینکه منطق حکم می کند خانواده مسئولین محترم تا آخر عمر ممنوع الخروج شوند تا مسئولین هرگُلی می زنند به سر خانواده خود بزنند یا هرگِلی می گیرند به سر خانواده خود بگیرند.

ثبت ديدگاه




عنوان