پیشنهادهایی برای تدریس دروس رشته اینفلوئنسری
پیدا کنید دنبال‌کننده را

در پی خبر اضافه شدن رشته اینفلوئنسری به دانشگاه‌های ایرلند، پیشنهادهایی برای تدریس دروس مختلف در این رشته ارائه می‌کنیم. 
– بهره‌برداری از اشخاص (۲ واحدی): در این درس نحوه تعامل با آنها در فضای مجازی آموزش داده می‌شود. بخش طلایی این درس به «چگونگی تولید محتوا با شوهر» اختصاص دارد.
– بهره‌برداری از محیط ۱ (۲ واحدی): در این درس به مبحث چگونگی به خدمت‌درآوردن اشیا در محیط پیرامون (اعم از وسایل منزل، وسایل شخصی، لباس‌ها و غیره) پرداخته می‌شود؛ به عنوان مثال، «چشیدن همه چیز، از شیر مستقیم گاو تا جگر کباب شده روی آسفالت» یک نوع رفتار با محیط است.
– بهره‌برداری از محیط ۲ (۲ واحدی): این درس به طور تخصصی‌تر، به آموزش استفاده از اشیای غیرمعمول در مکان‌های غیرمعمول می‌پردازد. به طور مثال، چگونگی تولید محتوا از طرح روی قهوه در کافه‌ها در این واحد درسی قرار می‌گیرد.
– آشنایی با ملزومات (۲ واحدی): در این درس به شناخت وسایلی که برای شروع فعالیت اینفلوئنسری نیاز است پرداخته می‌شود. همچنین فنون گرو گذاشتن افراد خانواده در قبال گوشی موبایل آخرین مدل، نحوه فروش فرزندان و فروش لوازم اساسی منزل در این درس بررسی می‌شود.
– تبلیغات مقدماتی (۳ واحدی): همان‌طور که واضح است، تبلیغات از حیاتی‌ترین مباحث مورد نیاز دانشجویان اینفلوئنسر است. اصول تبلیغات در فضای مجازی، چگونگی گول‌زدن مخاطب بدون آنکه خودش بفهمد، چگونگی گول‌زدن فروشگاه بدون آنکه طرف بفهمد و چگونگی گول‌زدن خودمان بدون آنکه کلا کسی بفهمد محتوای این درس است.
– تبلیغات پیشرفته (۳ واحدی): در این واحد درسی به چگونگی تبلیغات گرفتن از مطب دکترها، نانوایی‌ها، املاکی‌ها و… پرداخته می‌شود. دانشجویان در این واحد آموزش می‌بینند تا بدون پرداخت هیچ پولی، نیازهای اولیه و ثانویه خودشان و هفت پشت‌شان را  تهیه کنند.
– چالش‌سازی (۲ واحدی): از دیگر ملزومات برای جلب توجه کردن مخاطب، ویدئوهای چالش است. در این درس چگونگی محاسبه درصد سود و زیان در اجرای چالش آموزش داده می‌شود. این درس یک واحد عملی نیز دارد که باید روی خانواده درجه ۱ اجرا و ارائه شود.
– کسب و کارسازی (۴ واحدی): پس از آنکه پیج اینفلوئنسر به حد قابل قبولی از دنبال‌کننده رسید، بایستی فرد به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار باشد. این کار می‌تواند در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی شده؛ مثلا برش‌زدن مربعی پارچه‌های رنگی و فروش حداکثری «روسری تک رنگ کلاسیک»، «عکاسی زوجین» با دوربین «نیست مگاپیکسل» و مشاوره در هر زمینه‌ای باشد. 

ثبت ديدگاه




عنوان