ده فرمان اپوزسیون
چگونه رژیم چنج کنیم؟

با توجه به فرا رسیدن سالروز حاکمیت استبداد دینی بر کشور و با درخواست بخش کثیری از مردم خواهان تغییرات اساسی، ۱۰ راه‌کار زیر جهت اعتراض مدنی منجر به رژیم چنج در تاریخ ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ مصادف با ۱۱ فوریه پیشنهاد می گردد.

۱. خاموش کردن چراغ خانه، زدن بر پشت قابلمه‌، جیغ کشی و انجام رقص آیینی بندری یا بابا کرمی. هر کس از همسایگان اعتراض کرد قطعاً مزدور رژیم بوده و با تهیه‌ی لیست، به تصفیه‌ی نیروهای مزدور در فردای براندازی کمک کنید.

۲. برعکس پوشیدن شلوار و لباس و زیرپوش به نشانه‌ی اعتراض به ارتجاع

۳. نَشُستن خود و سنگ توالت مستراح، با این کار نفرت خود را نسبت به رژیم نشان دهید.

۴. حضور فعال در کمپین مجازی #من_بی_غیرتم جهت مقابله با غیرت و تعصبات که موجب عصبانیت قشر مذهبی و آسیب پذیر شدن آنان خواهد شد.

۵. آروغ زدن در خیابان در گوش مردم، با این کار توجه مردم به شما جلب خواهد شد و اینگونه می‌توانید آنها را به رژیم چنج ترغیب کنید. پیشنهاد می شود قبل از شروع عملیات، نوشابه‌ی زیادی بخورید.

۶. گرفتن تاکسی اینترنتی و عدم سوار شدن، این کار باعث عصبانیت راننده، تمرکززدایی از او و افزایش تصادفات، ایجاد ترافیک و نارضایتی عمدمی خواهد شد.

۷. خوردن برگ درختان، این کار باعث کاهش ظرفیت تولید اکسیژن توسط درخت، به هم خوردن اکوسیستم و بحران زیست محیطی رژیم و اعتراض مردم خواهد شد.

۸. در آوردن صدای گاو در ساختمان جهت آشنایی بیشتر براندازان با هم و تسریع ایجاد تیم‌های چنج. به خاطر داشته باشید که تیم بیشتر یعنی مردم بیشتر و تسهیل رژیم چنج

۹. رفتن دسته جمعی به کوه در صبح جمعه، خوردن صبحانه و سپس عکس و فیلم گرفتن از تجمع کوهی خود با پلاکارد و شعار ضد رژیم و بازنشر در شبکه‌های اجتماعی با #بزهای_کوهی_برانداز

۱۰. شناسایی مزدوران و چسباندن آدامس جویده شده به دستگیره‌ی در آن‌ها و فرار از محل جهت ایجاد رعب و وحشت در دل حامیان رژیم

ثبت ديدگاه




عنوان