بیانیه یک معترض
پیروز پیزوری

سلام خدمت همه مردم ایران
من یک معترض هستم. من همین الان چند روز مانده به انتخابات به نتیجه آن مشکوک و بدگمانم. مگر می‌شود من که پسر دخترخاله حوزه انتخابی باقلاکلا و نخودکلاته هستم رای نیاورم و مردم، دیگری را به من ترجیح دهند؟ حتما بشقابی زیر دیس است. بنده از همین تریبون اعلام می‌کنم که اینجانب «قنبر عدسی» با اختلاف زیاد برنده قطعی حوزه انتخابی باقلاکلا و نخودکلاته هستم، اگر دیدید اسم دیگری از صندوق‌های رای درآمد بدانید اسم من نیست. آگاه باشید که صددرصد تقلب شده و حق من را خورده‌اند.
چطور می‌شود مردم محترم باقلاکلا و نخودکلاته من را با مدرک ارشد آبیاری بوته‌های دیم، ول و به یک شخص پیزوری موسوم به استادتمام که ظاهرا فقط دو دهه سابقه تدریس در دانشگاهی دورافتاده به نام شریف دارد رای دهند؟! اصلا با عقل‌مقل جور در می‌آید؟!
گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد؟!
مگر مردم عزیز نمی‌دانند که بنده چه برنامه‌هایی برای شهر دارم؟!
مگر نمی‌دانند طرح انتقال پایتخت از تهران به باقلاکلا و انتقال شهر راهبردی عسلویه به نخودکلاته از طرح‌های بنده می‌باشد؟
مگر به اطلاعشان نرسیده که تاسیس بزرگترین کارخانه خودروسازی پورشه در جهان در باقلاکلا از اهداف من است؟
مگر نمی‌دانند طرح آبدوغ‌سازی دریای خزر برای جذب گردشگر را من داده‌ام؟!
همه‌ اینها به کنار، میزبانی از جام‌جهانی ۲۰۲۲ در روستای نخودکلاته را چه کسی جز من مطرح کرد؟! مگر قطر چه چیزی بیشتر از نخودکلاته داشت؟ اگر همین زمین چمن نخودکلاته را به چند صندلی پلاستیکی و سه‌چهار تا لامپ ۱۰۰ وات مجهز می‌کردیم و مقداری گچ برای خطوط می‌ریختیم، دیگر چیزی از ورزشگاه‌های قطر کم نداشت!
در پایان ضمن تشکر از همه مردم عزیز و گراقدر و والامقام و بالارتبه، سرور و باعث افتخار باقلاکلا و نخودکلاته خواهشمندم ضمن دادن رای به اینجانب باعث پیشرفت و آبادانی شهر و محل خود در حد دبی و امارات متحده آمریکا شده و در صورت رای نیاوردن، صبح روز شنبه در خیابان‌های باقلاکلا و نخودکلاته حضور به هم رسانده و سطل‌های آشغال و شیشه‌های بانک‌ها را مورد التفاط قرار دهید.

ثبت ديدگاه




عنوان