تعبیر خواب یک اسرائیلی
کشتیِ در‌خواب رفته

تعبیر دیدن کَشتی در خواب بر چند وجه بوَد:
اول: رزق و روزی. دوم: سیر و سیاحت. سوم: سلامتی و عافیت

پس اگر آن‌کس که کشتی به خواب دیده آدمیزاد است، خوش‌خوشانش بشود. و اگر صهیونیست است یک بار بر پیشانی و دوبار بر فرق سر خود کوبیده، یک لیوان آب قند کنار دستش بگذارد، چرا که دیدن کشتی در خواب برای صهیونیست آمد ندارد. پس بنشیند و به جزئیات خواب خود فکر کند:

– چنانچه چند شب قبل از آن هیچ خوابی ندیده بود، تعبیرش آن است که برایش خواب‌ها دیده‌اند. پس آن آب‌قند را لاجرعه سر بکشد.
– چنانچه دید کشتی‌اش در دریا همی‌رود و دریا نم‌نمک باریک و تنگ می‌شود و رنگ آن سرخ شده و می‌رود که به سیاهی بزند، بداند که دارد به باب‌المندب و دریای سرخ نزدیک می‌شود. پس سعی کند فی‌الفور از خواب بیدار شود که روزگارش سیاه است.
اگر هر چه زور زد بیدار نشد، زورِ بیشتر نزند و شُل کند و ادامه خوابش را ببیند.
– اگر دید چاقویی کج از آسمان بر عرشه کشتی افتاد، به آن دست نزند و ندید بدید بازی درنیاورد، خنجرِ یمنی است و این یعنی باید صبر کند تا عنقریب صاحبش با هلی‌بُرن بیاید خنجر و کشتی را با هم ببرد و زین پس بساط همین است. پس در همان خواب که هست پارچه سفیدی بیابد، سر دست بگیرد و خود را تسلیم کند‌.
– اگر دید با کشتی از کنار جزیره‌ای گذر می‌کند که شیری در آن به او چشمک می‌زند و عقابی کچل آن بالا پلاس است و سگی هم بر عرشه کشتی می‌دود، تعبیر آن است که اوضاع، بد تغییر می‌کند و تجارت دریایی‌اش به فنا می‌رود و از رفیق یانکی‌اش هم کاری بر‌نمی‌آید و زین پس کشتی‌هایش باید دور قاره آفریقا را سگ دو بزنند تا به مقصد برسند. پس در همان خواب فاتحه‌ای بر ۹۵ درصد نظام تجاری خود بخواند و از خواب که بیدار شد فشار بخورد و دو موشک اطراف بیمارستان بیاندازد.
– و اگر در خواب دید کشتی‌اش سالم از دریا گذر کرد و به سلامت به سرزمین موعودش رسید، کوشش زیاد کند که از خواب بیدار نشود و در همان خوابِ خوش بماند و اگر کسی بیدارش کرد به او فحشِ چیزدار بدهد و چندین تیر حواله‌‌اش کند و سعی کند دوباره بخوابد.

ثبت ديدگاه




عنوان