رژیم صهیونیستی چطور انتقام گرفت
یورش همه جانبه مگسی

به گزارش خبرگزاری بالامرزی، ارتش اسرائیل صبح امروز در پی یک یورش مراکز هسته‌ای ایران، چند ریزپرنده را به آسمان آن کشور فرستاد.

طبق گزارش شاهدان عینی، چندین شهروند اصفهانی که صبح امروز برای گرفتن حلیم و کله‌پاچه از خواب آدینه خود زده بودند، چند ترقه را در آسمان شهر رویت کردند. مردم با بیان اینکه چهارشنبه‌سوری که گذشت پس اینا چیزست؟! عنوان کردند: غافلگیری‌شم قشنگست!

یک‌ منبع آگاه شاغل در مراکز حساس هسته‌ای جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بالامرزی خاطرنشان کرد: صبح امروز یگان دفاعی-امنیتی ایران با در دست داشتن اسپری‌های بزرگ پیف‌پاف رو به آسمان به این یورش ارتش اسرائیل پاسخ دادند.

وی افزود: در پی حمله غافلگیر کننده صبح امروز، بسیاری از شهروندان با جراحت پیچیدگی روده و شکم درد به بیمارستان‌ها مراجعه کردند. پزشکان معتقدند دلیل این جراحت‌های درونی شهروندان اصفهانی، ریسه رفتن از خنده بعد از شنیدن اخبار شبکه‌های فارسی زبان مبنی بر حمله همه جانبه اسرائیل بوده است.

طبق اطلاعات موثقی که به دست خبرگزاری بالامرزی رسیده است، در ادامه یورش‌های اسرائیل به خاک ایران قرار است طی ساعات آینده مرحله دوم حمله که تکمیل کننده مرحله اول است اجرا شود.

در این مرحله لشکر زمینی اسرائیل با در دست داشتن پلاکاردهایی به مرز غربی ایران حمله‌ور شده و جملات «خیلی بدین»، «قهر قهر تا روز قیامت»، «اصنم دوستون نداریم» را به مرزنشینان نشان داده تا علاوه بر مردم مرکزنشین، مردم مرزنشین را نیز دچار جراحت‌های شدید دل‌پیچیدگی کنند.

خبرگزاری بالامرزی ضمن اعلام هشدار به ایران، توصیه می‌کند آمادگی صد در صدی و آرایش جنگی خود را برای مواجهه با مرحله دوم یورش اسرائیل حفظ نماید.

ثبت ديدگاه




عنوان