دسته بندی جدید انواع ابرها
یک کومولونیمبوس احساساتی!

راه راه: در اقدامی بی‌سابقه و نادر و حتی ناصر، آقای رئیس جمهور به عنوان اولین نفر در تاریخ، آرایه ادبی جدیدی را وارد ادبیات سیاسی کردند. ایشان که قبلا سابقه استفاده از تشبیه، کنایه و بیشتر تضاد را در کارنامه خود داشتند این‌بار با استفاه از آرایه تشخیص در مورد ابرها، برگ‌های دیوان حافظ را هم ریزاندند. درستش هم همین است. مگر ادبیات بدون آرایه می‌شود؟ حالا می‌خواهد سیاسی باشد یا داستانی. در همین راستا ما قصد داریم تا شما را با دسته‌بندی جدید انواع ابر آشنا کنیم! (اسامی ابرها واقعی است)

کومولوس: از همین ابرهای پف‌پفی که در کودکی یا همین الآن در نقاشی‌ها کشیده می‌شود. این ابرها بسیار باصفا و گوگولی هستند و اگر دست خودشان بود حتی به زمین‌های بی‌درخت هم می‌باریدند که متاسفانه دست خودشان نیست و باران‌زا نیستند.

کومولونیمبوس: ابرهایی بی‌اعصاب، در عین حال بسیار احساساتی و شبیه متولدین خرداد هستند. بیشتر به عنوان طوفان‌زا شناخته می‌شوند. هر جا درخت و آدم حرف‌مفت‌زن ببینند طوفان می‌کنند تا بلکه درخت‌ها بیفتند روی حرف‌مفت‌زن‌ها و خیالشان راحت شود.

سیروس: یا همان کوروش که هر جا آریایی‌های اصیل را ببیند بارش می‌کند. اگر می‌خواهی ابر کوروش ببارد این متن را سریع کپی کن و قطع‌کننده زنجیره نباش!

سیرواستراتوس: این ابرها را می‌توان سیروس‌های نازک تور مانند دانست که به زعم نگارنده با این اوصاف همان زنانه سیروس است. خانم‌ها کپی لطفا!

پیروکومولوس: همان ابرهای کومولوس هستند که پا به سن گذاشته‌اند و احترام‌شان واجب است. به دلیل کهولت سن احتمال ریزش باران وجود دارد.

و در آخر نیمبواستراتوس که آقای رئیس‌جمهور قبلا به صورت جامع و کامل ویژگی‌های اخلاقی آنها را بیان نموده‌اند.

ثبت ديدگاه




عنوان