انشایی درباره بمب اتمی در هیروشیما
گیم‌پلی یا گیم‌اوت

موضوع انشا: بمب اتمی در هیروشیما
اجازه! وقتی شما این موضوع را دادید ما رفتیم از بابایمان پرسیدیم. بابایمان سرش را خاراند و‌گفت: «این دیگه چه موضوعیه؟ موضوع بهتر از این نبود بدن به شما بنویسین؟» ما وقتی دیدیم بابایمان عصبانی شد، بی‌خیال شدیم و رفتیم از اینترنت سرچ نمودیم. عکسی که آمد به شکل یک نوع قارچ بود که خودش و اطرافش ابرهای کومولوسی هستند. همان‌ها که شما بیست بار از ما پرسیدید و ما اشتباه جواب دادیم و بعدش آن پس گردنی را نوش جان کردیم. فکر کنیم حالا دیگر یاد گرفتیم.
در ضمن عکس‌هایی هم از زمین‌های خرابه‌ای بود. معلوم نبود با چه لودر یا بلدوزری خراب شده است. در آنجا اثری از آثار خانه‌ها دیده نمی‌شد و‌ مثل بیابان بی‌آب و علف بود.
آقا! ما خراب کردن خانه‌ همسایه‌مان را از توی بالکن دیدیم. اقلا کمی کوپ و لوپ و پایین و بالا داشت؛ اما فکر کنیم بمب اتمی همه جا را مثل دهان پسرعمویمان که با فحش‌های داداشش صاف می شود، صاف و هموار می‌کند.
آقا! سایتی که ما سرچ کردیم، « و یکی پدیا» نام دارد یا یک همچین چیزی، فکر کنیم یکی در این سایت چیز پیدا می‌کند، در این سایت نوشته بود همه همان وقت در جا مرده‌اند.
آقا اجازه! ما وقتی یواشکی با موبایل بابایمان بازی آنلاین می کنیم، خیلی که بُکشیم ده بیست نفر است. تازه خیلی‌شان هم دوباره زنده می‌شوند؛ ولی در بمباران هیروشیما آنها که ماندند هم تا آخر همان سال مردند و لازم به تیر انداختن نبوده. با این حساب، امتیاز آمریکا خیلی زیاد شده و حتما خیلی جایزه گرفته است و دوباره حق دارد بمب بیندازد یا شلیک کند.
«و یکی پدیا » نوشته بود بعد از این بمب جنگ جهانی تمام شده. ما نمی‌دانیم چرا. چون آمریکا بمب دیگری هم در ناکازاکی ترکانده‌ است‌. لابد « ویکی پدیا» این یکی را نمی‌داند. شاید هم این آخرین مرحله‌ بازی کردن آمریکا بوده و مرحله‌ی بالاتری نبوده که بخواهد آن را انجام دهد.

آقا! البته به نظر ما آمریکا کلا گیم اوت شده است. چونکه کشتن این همه آدم یک‌جا بازی را پیش نمی‌برد، می‌سوزاند. چیزی که ما فهمیدیم این بود که آمریکا از دراکولای بازی دراکولا هم خون‌آشام‌تر بوده و جر زدنش در حد لالیگاست، چونکه شلیک نکرده و از بمبی استفاده کرده که همه را یک جا کشته است.
این بود انشای ما.

يك ديدگاه

  1. فرزانه فولادی ۱۴۰۳-۰۵-۱۷ در ۰:۳۶ ق٫ظ- پاسخ دادن

    تشکر بسیار

ثبت ديدگاه




عنوان