تبار انحراف ۱ چیست؟ و چرا؟
از الف حضرت آدم تا صاد صهیونیست
۱۰:۰۳ ق٫ظ ۲۵-۰۶-۱۴۰۴
کتاب تبار انحراف «۱»، تبارشناسی انحراف با محوریت یهود تا دوران قبل از خلفاء است. ب بسمالله این کتاب برگرفته از تحقیقات حاج آقا «مهدی طائب» بوده است. ایشان در مسیر تحقیقات دائم از جاهایی عبور کردهاند که از عمد نعلینشان بر روی دم موشهای کثیف صهیونی برود؛ از همین روی تحت اشراف این استاد گرانقدر و به قلم «سیدمحمدمهدی حسینپور» و «مجتبی رضایی آدریانی»، ۹ جلد تبار انحراف، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.
تمرکز این مجموعه بر شناخت عمیق جریانهای انحرافی و موشدوانیهای آنها در تاریخ برای تحریف مسیر اصیل اسلام است. در مجموع این کتاب سعی بر این داشته تا برای خواننده فرهیخته خود، پتهی صهیونیست را بر روی آب بریزد و بیش از گذشته رسوایشان نماید. جلد اول کتاب مذکور از الف حضرت آدم (علیهالسلام) که داستان خلقت انسان دو پا است شروع میشود تا یاء یهود. در ادامه سیر کتاب به خ خریت و قدر ندانستن نعمات الهی از جانب آنها و همچنین صاد صهیونیست میرسد. در ادامهتر جیم جنایات تاریخی صهیونیست آورده شده و تلاش برای ترور اجداد پیامبر اسلام (صلواتاللهعلیه) و همچنین ترور شخص حضرت محمد (صلواتاللهعلیه)، در کتاب بیان گشته. قلم مولف کتاب همچون یک فیلم سینمایی که ساخته اصغر فرهادی نباشد، به خوبی تمام صحنهها را به تصویر کشیده و مخاطب با کتاب همراه میشود. آنقدر که یک جاهایی میل پیدا میکند کله اسرائیلیها را بکند.
خلاصهای خیلی خلاصه از کتاب:
شیطان همواره در تمام طول تاریخ دائم جلوی پای انسانها ترمز کرده و میگوید: «خوشگله، بپر بالا برسونمت.» در این مسیر اقوامی همچون عدهای از بنیاسرائیل پریدهاند بالا و گویا پیاده نمیشوند تا تابلوی به جهنم خوش آمدید را ببینید. در این کتاب سیر زندگی قوم بنیاسرائیل مرحله به مرحله بیان شده است. در بخشهایی از کتاب میخوانیم که قوم بنیاسرائیل تا قبل از وفات حضرت یوسف (علیهالسلام)، در مصر وضعشان توپ بود اما بعد از وفات حضرت، خارشان توسط فرعونیان خفیف شد و به خدمت فرعونیان درآمدند. در زمانی که از تو پوکیده بودند، خداوند برایشان منجی، حضرت موسی (علیهالسلام) را میفرستد. قوم بنی اسرائیل تا مدتی آدم بودند و از معجزات الهی کف میکردند. از یک روزی به بعد دیگر کف نکردند و خوشی زیر دلشان زد. شروع کردند به ایراد گرفتن چشمسفیدها. به نظر میرسد از اینجا بود که پاسخ «ایراد بنی اسرائیلی نگیر» مادران در برابر انتقادات فرزندان بر سر غذا، وارد ادبیات اجتماع شد. این قوم روی خوش به پیغمبر جماعت نشان نمیدادند. مکرر خون به جگر پیامبر زمان میکردند.
یکبار که پیغمبرشان حضرت موسی (علیهالسلام) به دستور خداوند متعال به دنبال کارهای اداری وحی و نزول الواح رفت و چند روز بیشتر کارش طول کشید، شیطان آنها را منحرف کرد. شیطان موفق شد آنها را ابتدا خَر و سپس دستهای خَر را گاو پرست کند. یهودیهای منحرف برای رسیدن به اهداف پلیدشان دست به رسولکشی زدند و گناهان را یکی پس از دیگری آنباکس مینمودند.
آنها همچون معتادان سعی داشتند آدمهای سالم را درگیر انحراف کنند تا کسی به انحراف آنها گیر ندهد یا در صدد آدم نمودنشان، قدمی موثر برندارد. برای مثال فردی به نام «پولس» سراغ مسیحیان رفت و با لطایف الحیلی در دینشان انحراف ایجاد کرد. مبارزاتی با آن هم شد ولیکن گندی بود که زده شد و اثرش تا به همین حالا نیز قابل رؤیت است. حالا اسرائیلیها دیگر آن اجداد گوگولیمگولی و ستم دیده حضرت یوسف (علیهالسلام) نبودند. آنها حالا صهیونیست شده بودند. صهیونیستها بدون آنکه خندهشان بگیرد، همانطور که خون پیامبران را با دستمال کاغذی از دستشان پاک میکردند، اعتقاد داشتند قوم برتر از جانب خداوند متعال هستند. از انبیاء پیشین خبر ظهور موعودی را شنیده بودند و میدانستند قرار است بنزین بریزد پای درخت یهود و ریشه یهود ستمکار را بخشکاند. با اطلاعاتی که در دست داشتند به فکر ترور اجداد پیامبر وعده داده شده حضرت محمد (صلواتاللهعلیه) افتادند. آنها سعی داشتند حضرت محمد (صلواتاللهعلیه) به دنیا نیاید که خداوند متعال در کاسهشان گذاشت و الحمدلله امروز ما مسلمانان منتسب به حضرت محمد (صلواتاللهعلیه) هستیم.
در ادامه… زرنگ نباشید و کتاب را تهیه فرمایید تا هم برگهایتان از دست کارهای اسرائیلیها بریزد هم حسابی کیف کنید.
چرا باید مجموعه تبار انحراف را خواند؟
برای آنکه وقتی دوست اینترنشنال بینتان آمد با ذوق گفت «نتانیابو وعده داده کنار ایرانیان باشد و به آنها برای حل مشکل کم آبی ایران کمک کند»، با استدلالهای دقیق و متن تاریخ ابتدا ذوقش را کور کنید و سپس با واقعیت از رویش رد شوید.
مجموعه تبار انحراف را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم: همه آنهایی که موقع حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیلی، با پتو و بالشت و خوراکی روی پشت بام میرفتند و به تذکرات ایمنی توجهی نداشتند.
ثبت ديدگاه