برنامه است و مجریاش!
۴:۱۶ ب٫ظ ۱۴-۰۹-۱۳۹۷
راه راه: از دیرباز ساخت برنامههای پر محتوا یکی از دغدغههای فراموش شده صدا و سیما بوده و پیوسته این رسانه ملی از نداشتن برنامه خوب رنج میبرده و عرق سرد میریخته، ما که نمیتوانستیم این رنج کشیدن را ببینیم تصمیم گرفتیم راهکارهایی را برای ساخت یک برنامه خوب ارائه دهیم:
برای یک برنامه خوب، مجری حرف اول، آخر و حتی وسط را میزند، بنابراین در انتخاب مجری به مواردی که در اینجا اشاره میکنیم دقت کنید:
۱- سعی کنید استعدادهای جدید را در این حوزه کشف کنید، جلف بودن، یکی از مهمترین خصوصیات یک مجری موفق است. اینها را در عروسیها(بعد از ساعت یازه شب)، مهمانیها(موقع خداحافظی) و حتی مسافرتها به راحتی میتوانید پیدا کنید.
۲- از جوانانی استفاده کنید که نسبت به فنون جدل مسلط هستند و کمِ کم روزی چند مرتبه با مادر، پدر، برادر، خواهر، همسر، فرزند، فامیل نزدیک، فامیل دور، جیگر، ببعی، گاوی و… درگیریهای لفظی داشته و بر آن فائق آمدهاند.
۳- در جمعهای خانوادگی، نیمه خانوادگی و غیرخانوادگی شرکت کنید و آنهایی را که در کلکلهای جمعی کم نمیآورند، شکار کنید(منظورمان از شکار، زندهگیری است البته). آنهایی که ایرادهای بنیاسرائیلی به غذا میگیرند و آخر سر هم بیشتر از بقیه میخورند در اولویت هستند.
۴- در میادین شهری بخصوص جنوب شهر کمین کنید و لاتترین آنها را شناسایی و به عنوان مجری به برنامه ببرید. نگران ظاهر و تیپ آنها نباشید با یک دست کت و شلوار و یک دور آرایشگاه به اصل خود بازمیگردند.
۵- حتما از مجریهایی استفاده کنید که کودکیِ متفاوتی داشتهاند، از همان دماغ آویزانها و بچه تخسهایی که هیچ کس حریفشان نبود و هر چقدر کتک میخوردند، میگفتند دردمان نیامد. اینها مجریهای موفقی خواهند بود و در تخریب فرد مقابل آنچنان عمل میکنند که بیل مکانیکی با معدن سنگ نمیکند.
۶- آخرین خصوصیت یک مجری خوب، شرکت در رویدادهای سیاسی و موضعگیریهای سیاسی است، البته از نوع روشنفکری، هر چقدر مجری معترضتر باشد، کلاس کار برنامه شما بالا میرود.
ثبت ديدگاه