کاندیداشو 5/ چالش های زیست محیطی
طرح القاء باروری به ابرها

به گزارش سرویس خبر علمی، عصر امروز نشست هم‌اندیشی با موضوع «چالش‌های محیط زیستی» در محل برگزار گردید. در این جلسه که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به عنوان سخنران اصلی حضور داشت، درباره دغدغه‌های زیست‌محیطی و برنامه‌های تدوین شده برای حل این معضلات سخن راند.
وی خاطرنشان کرد ما طرح های عالمانه و عاقلانه‌ای داریم و به طرح کارشناسی شده خود، موسوم به طرح «بربام» اشاره کرد و افزود: کارشناسان و نخبگان، به سرپرستی خودم، ماه‌های متمادی به‌ بررسی این طرح پرداخته‌اند. طرح مورد نظر بر روی تأمین آب از طریق ازدیاد پهنای باند سبز متمرکز است. با توجه به نظریه به اثبات رسیده دانشمندان، مبنی بر «القای حس باروری به ابرها، پس از مشاهده درختان»، با رنگ آمیزی پشت بام‌های شهری به رنگ سبز بخصوص در مناطق کم بارش، این حس را به ابرها القا نموده وشاهد بارش‌های متناوبی در ایام سال خواهیم بود. برای تأمین بودجه لازم برای خرید مواد اولیه هم تدبیرها اندیشیده شده است بدین ترتیب که با عرضه این طرح در بورس بصورت سهامی عام، بحث تأمین بودجه هم مرتفع خواهدشد.
این نامزد با اشاره به اینکه، این طرح، محصول ساعت‌ها کار کارشناسی و مشورت با متخصصان زبده در دوره های قبلی بوده، اظهار داشت: ما برای همه مسائل زیست محیطی، از تجربیات منحصر بفرد و کارگشای همکارانمان در سال‌های گذشته استقبال خواهیم کرد.

ثبت ديدگاه




عنوان