کاندیداشو 13/ چالشهای زیست محیطی
هر خانه یک معدن

راه راه:

دومین جلسه هم اندیشی پیرامون مسائل زیست محیطی باحضور همان نامزد، در همان محل برگزار گردید و ایشان به عنوان سخنران دوباره سخن راندند.
در این جلسه که با محوریت آلودگی هوا و فرصت های مغتنمِ بهره برداری ازین تهدید برگزار گردید جناب آقای نامزد با استناد به دیتاهای آزمایشگاهی معتبر، که ثبت در مقالات بین المللی هم هست عنوان کردند: از آنجا که به تحقیق به اثبات رسیده که الحمدلله همه عناصر موجود در جدول مندلیف در هوای پایتخت و در روزهای پیک آلودگی که بین تاریخ اول مهر تا ۲۸ اسفند هرسال می‌باشد، به مقدار وافر وجود دارد و فرصت مغتنمی برای همکاران ما فراهم آمد تا طی طرح کارشناسی شده موسوم به طرح «هر خانه یک معدن» اقدام به استخراج فلزات با ارزشی مثل آهن، روی، نقره و مهمتر از همه طلا، بکنند.
با اجرایی شدن این طرح، با یک تیر به چند هدف می‌رسیم:
اول: شغل معدن که در زمره شغلهای پرخطر و با سختی فراوان است، حذف شده و از محل هزینه استخراج از معادن در دوردستها، صرفه جویی ارزی خواهیم داشت.
دوم: با ایجاد شغل در همین تهران خودمان وسایر شهرهای بزرگ و افزایش جمعیت شهری که به تبع آن افزایش آلودگی را خواهیم داشت، درصد این فلزات هم در هوا افزایش می‌یابد و این یعنی افزایش محصول استخراجی.
هدف سومی که با این طرح به آن خواهیم رسید، افزایش اشتغال بانوان خواهد بود. به این صورت که خانومها ساعاتی از روز را در بالکن خانه‌ها یا پشت بامها، مشغول استخراج این فلزات گرانبها خواهند شد و به این ترتیب به شعار حمایت از حقوق زنانی که دادیم هم عمل خواهد شد.
حتی ما به مسئله صادرات هم فکر کرده‌ایم که مطمئنیم بزودی صادرات این مواد وارزآوری حاصل از آن جایگزین اقتصاد بر پایه نفت خواهد شد.
واینها تنها چندمورد از برنامه های عالمانه و عاقلانه وعملیاتی ما در خصوص محیط زیست است و در جلسات بعدی به موارد مهمتری از این نوع برنامه‌ها اشاره خواهیم کرد.

ثبت ديدگاه




عنوان