پرده برداری از ترفند های رژیم ایران پس از ۱۱ سال!

راه راه:
پس از سالها مشخص گردید رژیم ایران برای به صحنه آوردن مردم در روز نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ از ترفند های مختلفی استفاده نموده است.
به تازگی پرونده ای از سوی گروهی ناشناس منتشر گردیده که نشان میدهد رژیم ایران برای کشاندن مردم به خیابان در روز نه دی سال ۸۸ از مواردی چون توزیع ساندیس آنلیمیت (ساندیس های نامحدودی که هرچه بخوری تمام نمی شود)،‌ ریختن سکه طلا با هلیکوپتر در مسیر های راهپیمایی،‌ توزیع بن استفاده ی رایگان و نامحدود ۵ ساله از فروشگاه های رفاه و شهروند بین مردم، پخش میلیون ها دستگاه کنسول پلی استیشن ۵ به همراه ۱۰ عدد بازی اورجینال بین جوانان شرکت کننده زیر بیست سال (در حالی که اغلب مردم جهان در آن برهه زمانی از پلی استیشن ۲ استفاده می نمودند) و بسیاری از اقدامات تشویقی دیگر استفاده نموده است.
همچنین در این پرونده اشاره گردیده که،‌ رژیم ایران با شناسایی منازلی که هیچ یک از افراد آن در این راهپیمایی شرکت ننموده بودند و اعزام شبانه نیروهای بسیجی و سرکوبگر خود به پشت بام آن منازل، اقدام به مسدود نمودن دودکش منازل فوق الذکر نموده و موجب قتل بیش از دو میلیون شهروند آزادی خواه به واسطه استنشاق گاز دی اکسید کربن شده است.
لازم به ذکر است جسد قربانیان به صورت شبانه به فرودگاه منتقل و به وسیله هواپیمای C130 بر فراز دریاچه نمک قم رها سازی گردید.
پس از انتشار این خبر که پس از گذشت بیش از ده سال موجب بهت و حیرت جهانیان را فراهم آورد،‌ پرزیدنت دونالد ترامپ با تسلیت به مردم آزادی خواه ایران ضمن حرکت دادن ۱۰ دستگاه ناو هواپیمابر ایالات متحده امریکا به سوی دریاچه قم،‌ عبور و مرور نفتکش های بین المللی را در این دریاچه ممنوع اعلام نموده و از مردم آزادی خواه ایران خواست در اعتراض به اقدام وحشیانه ی رژیم ایران دیگر در دریاچه ی قم اقدام به ماهیگیری وکشتیرانی ننمایند.

ثبت ديدگاه




عنوان