کاندیداشو 23/ حمایت جمعی از زنان
کمال تشکر را داریم

راه راه:

پس از برگزاری مناظرات انتخاباتی، جمعی از زنان ایران طی بیانیه ای مراتب تشکر خود را نسبت به اقدامات انجام شده در دولت پشت سر و سخنان بعضی نامزدهای دولت پیش رو اعلام داشتند. در بخشی از این بیانیه آمده است که” جناب آقای حسن روحانی و همکاران گرامی! ما_جمعی از زنان ایران زمین_ از زحمات بی دریغ جنابعالی در حوزه زنان و عمل به وعده‌هایتان در انتخابات پیشین بدون این‌که خنده‌مان بگیرد، کمال تشکر را داریم.”
همان جمعی از زنان همچنین از «جناب» آقای همتی به دلیل صحبت درباره مسائل مثلاً مهم زنان با سرعت ۵ شانتاژ بر ثانیه بدون هیچ گونه تلاش برای جذب رای، خیلی تشکر کردند؛ خیلی ها!
آنها وقتی اصرار آقای همتی ( اوه ببخشید جناب آقای همتی) را در حسن سوء استفاده از مساله زنان دیدند، در ادامه چند پیشنهاد و درخواست را نیز مطرح کردند که به دو مورد آن اشاره می‌کنیم:
۱٫ درست است که شما گیر داده اید که همه پست ها را به زنان بدهید ولی بی زحمت پست پرستو شدن را دیگر بی خیال شوید. بگردید به جای پرستو یک شغالی، پاندایی چیزی از مردان دور و برتان پیدا کنید و جای پرستو جا بزنید که از قدیم گفته اند کبوتر با کبوتر و شغال با شغال.
۲٫ از آنجائیکه فعلا به دلیل کرونا، تمامی مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار می‌شوند، تابلو نکنید و بجای وعده‌ باز شدن درهای استادیوم به روی زنان، ابتدا یک برنامه برای از بین بردن کرونا بدهید و سپس وعده‌ استادیوم را تَکرار بفرمایید.

ایشان در پایان خواهان ادامه‌ی فعالیت پرقدرت وزارت زنان همچون قبل شدند و گفتند میراث آقای روحانی نباید روی زمین بماند.

ثبت ديدگاه




عنوان