الگوهای شخصیتی مناسب نوجوانان
آنتونی زمانه ات را بشناس

وسواس های مختلف

راه راه: شاید برخی مسئولین فعلی و بعدی الگوهای درستی برای مدیریت و حتی خیاطی! نباشند اما حتما الگوهای خوبی برای رفع اختلالات شخصیتی نوجوانان هستند که در ادامه به چگونه الگویی آنها می‏پردازیم:
افراد دارای وسواس حرفی:
اگر هنگام صحبت کردن در جمع، حرفتان را از پانصد و هشتاد و شش جهتِ آوایی، هجایی و معنایی بررسی می کنید و دست آخر از گفتنش پشیمان می شوید، الگوی مناسب شخصیت شما قاضی زاده هاشمی است.
– خوردن تخم کفتر به روند درمان شما کمک میکند.

افراد دارای وسواس عقلی:
اگر معمولا خود را در تمامی حوادث مثل ۱۱ سپتامبر، آتش سوزی کالیفرنیا و حتی جابه جایی شیر سرد و گرم توالت های عمومی و خصوصی مقصر می دانید و فکر میکنید ژن ژاپنی شما غالب است و اشتباهی اینجا زاییده شده اید، الگوی مناسب شخصیت شما آخوندی است.
– تکرار روزانه ی “خوب کردم” و “خوبت شد” مقابل آینه ی دستشویی روند درمان این اختلال را تسریع می بخشد.

افراد دارای وسواس شغلی:
اگر فکر میکنید تخصص شما از تمامی شغل های موجود حتی ادمینی کانال ۲ ممبری کمتر است. اگر دچار دیگر شایسته پنداری مزمن هستید، الگوی شخصیتی مناسب شما محمد شریعتمداری است.
– انجام صندلی بازی به صورت تک نفره(۱۱ صندلی) و خوردن قرص اشتها به تقویت روحیه شما کمک میکند.

افراد دارای وسواس اتصالی:
اگر روابط اجتماعی ضعیفی دارید و به خواب نمی بینید حتی یک روز بتوانید منشی! شوید. اگر ول کن تان در هیچ زمان و مکانی اتصالی نمیکند، الگوی شخصیتی مناسب شما رضا پهلوی است که علی رغم پدر به درک رفتگی و به فنادادن اموال مردم ایران؛ بازهم با سپاه و بسیج و سایر نهادهای انقلابی ارتباطات مویرگی دارد.
– خیره شدن به افق و خوردن جوشانده ی جوراب پارازین نشُسته ی ملکه(ترجیحاً بالای ۱۰۰ سال) به کاهش عذاب روحی مُتِخَلِّل کمک میکند.

ثبت ديدگاه




عنوان