سه نکته نهفته در یک مرگ
اجاره خانه را ندهید

راه راه: جسد یک مرد فرانسوی، ۱۱سال پس از مرگ توسط صاحبخانه‌اش پیدا شد. اجاره خانه این شخص، به صورت خودکار از حساب او برداشت می‌شده است.
از اینکه صاحبخانه‌ای که ۱۱سال سراغی از آدم نگرفته است، چرا یهویی یاد آدم می‌کند، بگذریم، نکاتی از این قضیه قابل برداشت است که در ادامه به آنها می‌پردازیم:
۱٫ خانه نخرید
درست است که این نکته، هیچ کاربردی ندارد و پول ندارید که خانه بخرید اما حداقلش این است که می‌توانید بگویید به این دلیل خانه نخریدید، آنها هم که نمی‌فهمند اینجا ایران است و از اینجور تنها بودن‌هایی خبری نیست، باور می‌کنند.
۲٫ به خرید خانه فکرم نکنید
اجاره خانه مفووت(فوت شده) مذکور، به مدت ۱۱سال از حساب شخص برداشت می‌شده و حساب خالی نشده است، یعنی این شخص به اندازه اجاره ۱۱سال پول داشته اما پولش به خرید خانه نمی‌رسیده است. یکی از خرج‌های سنگین زندگی، اجاره خانه است، آن را ندهیم هم تا آخر عمر نمی توانیم خانه بخریم، پس به خرید خانه، فکر هم نکنید.
۳٫ اجاره خانه را ندهید
اگر شما اجاره خانه خود را پرداخت نکنید، هر روز، صاحبخانه به دیدار شما خواهد آمد، به این شکل در صورتی که کوچکترین اتفاقی برایتان افتاد، او با خبر خواهد شد. البته به اطرافیان تاکید کنید که این قضیه، صرفا برای این است که صاحب‌خانه از حالتان باخبر باشد و ربطی به اینکه به خاطر افزایش اجاره، پرداخت آن از توانتان خارج است، ندارد.

ثبت ديدگاه




عنوان