آلودگی هوای تهران
احتکار آلاینده‌ها و جای خالی کرسنت

راه راه:

دی اکسید گوگرد موجود در هوای تهران حتی از مجموع ذرات معلق- کرونا- آنفولانزا- بوی سیرترشی و رایحه کارگاه‌های بازیافت کهریزک که رئیس‌جمهور محبوب را هم مکدر نموده بود، بیشتر شده و رسما مسخره‌اش را درآورده است.

عیسی کلانتری به‌عنوان یکی از متولیان پیگیری قضیه گفته «مازوت به‌خاطر تحریم در داخل کشور دپو شده. لذا داده‌اند نیروگاه‌ها به‌جای گاز، بسوزانند.»

یک مقام آگاه در صنعت نفت هم در یک تو دهنی آشکار پرسید «آقا اینا رو از کجات درمیاری می‌بافی.»

عیسی کلانتری هم گفت «عمویی تو اون موقع که من گفته بودم امام خمینی آدم آمریکا بود، کجا بودی؟»

طرف رویَش کم شد.

بیژن زنگنه هم بعد از صدسال وزارت، مازوت را گردن خود مردم انداخته و گفته «وقتی به توصیه‌های آقای ایمنی توجه نمی‌کنید و لای پنجره را باز می‌گذارید و سر سیاه زمستان با تی‌شرت توی خانه می‌چرخید و گاز هدر می‌رود و نمی‌دهید ما بسپریم به کرسنت، خب کم می‌آید. مجبوریم کمبود سوخت نیروگاه‌های برق را با مازوت جبران کنیم و این‌جوری می‌شود.»

کارشناس دیگر صنعت نفت هم درآمد که «لامصب‌ها الان اصلا به‌دستور ستاد کرونا در کلان‌شهرها مازوت مصرف نمی‌شود. بگردید ببینید گیر کار کجاست و اصلا مگر بار اول‌تان است که تهران را دود برداشته.» بعد خودش هم بخاطر استنشاق بیش از حد مجاز هوای تهران نفس کم آورد، افتاد مرد.

 

لذا از عموم هم‌وطنان بسازِ همیشه‌درصحنه خواهشمندیم خودشان با همین ۰/۲۵کربنِ عرقیِ حاوی پالپِ شام دیشب که زیر ماسک‌شان احتکار کرده‌اند، بمالند. روی هیچیِ هیچ‌کدام از این‌ها نمی‌شود حساب کرد.

ثبت ديدگاه




عنوان