روانشناسی شخصیت از روی بیوی اینستاگرام
از رسمی تا خالی

بیوگرافی اینستاگرام

راه راه: بیو پیج‌های رسمی با تیک آبی
افرادی که در هنگام نوشتن بیو، با فشار زیاد و سوراخ کردنِ کیبوردِ لمسی از کلماتِ «تنها صفحه‌ی رسمی من» استفاده می‌کنند، افردی عصبی، دوستدار توجه زیاد، عاشق لایک شدن و دیدن کامنت‌های قلب هستند. زمینه‌ای پیدا نشده که در آن تخصص یا نظری کارشناسانه نداشته باشند. این افراد احتمالا در کودکی از بی‌توجهی رنج زیادی برده،‌ ته دیگ ماکارانی به آن‌ها نرسیده و در بازی وسطی، نخودی بوده‌اند.

بیو فن پیج‌ها
افرادی که در بیو از کلماتی مثل «هوادار»، «امپراطور»، «سلطان» یا جملاتی مثل «لایک شده توسط خودش و خانواده‌ی محترمش» استفاده می‌کنند، افرادی وابسته، تنبل اما عاشق شهرت هستند. آن‌ها معتقدند آدم‌های دنیا دو دسته‌اند یا مشهورند یا دوست دارند مشهور باشند. معمولا به دلیل تنبلی زیاد دسته‌ی دوم را ترجیح می‌دهند.

بیو خاص
افرادی که در بیو زمان فین کردن‌شان را هم می‌نویسند و اگر راه داشت شماره‌ی شناسنامه یا تاریخ تنظیم سند را هم می‌نوشتند، افرادی معمولی، متوهم و لاف‌زن هستند که شبیه آن‌ها بسیار است. اکثرا خیال می‌کنند نویسنده، عکاس، نقاش، مترجم و فلان هستند.
(در این مورد استثنا وجود دارد و بعضی‌ها واقعا هستند!)

بیو تکراری
افرادی که بیوی بقیه را در بیوی خود جایگذاری می‌کنند، افراد خلاقی نیستند. از تقلید خوش‌شان آمده و معمولا ایده‌ای از خود ندارند. حزب بادِ پیج بوده و مثل ژله به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند. احتمالا در گذشته آخر سالنِ امتحان می‌نشستند و فتوکپی برگه‌ی جوابِ بغل دستی، جلو یا پشت سر را تحویل می‌دادند و با روی زیاد اسم خود را بالای برگه می‌نوشتند. درحال حاضر نیز پست‌های بقیه را کپی کرده و زیر آن اسم خود را نوشته و در پی‌نوشت، جمله‌ی «کپی با ذکر منبع بلامانع است»، می‌نویسند.

بیو خالی
افرادی که در بیو چیزی نمی‌نویسند معمولا معتقد به جمله‌ی «هر چه بادا باد» یا «بیخیال، سخت نگیر» هستند. ترسو و محافظه کار بوده و معمولا یا پیج خود را قفل کرده و یا از دو پست بیشتر تجاوز نمی‌کنند. (حتما انتظار فالو شدن هم دارند!) هنوز دلیل آمدن آن‌ها به اینستاگرام مشخص نشده است. توصیه می‌شود از این افراد مشکوک دوری کنید.

ثبت ديدگاه




عنوان