خبرکش
امضای ملاهبت‌الله آخوندزاده تضمین است

فیتیله
عشق و حال همچنان ادامه دارد. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با استناد به توضیحات وزرای علوم و بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه‌ی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: مدارس و دانشگاه‌ها در ابتدای مهرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.
در پی انتشار این خبر موجی از شادی و نشاط جامعه‌ی محصّلین کشور را فراگرفت. محصّلین کشور که در حال ابراز شادی به اشکال مختلف بودند این تصمیم خردمندانه را به‌شدّت تحسین کرده و همراه با رفقای جینگ خود بدون ماسک و برخی پوشش‌های مرسوم دیگر به پارک‌ها، کافی‌شاپ‌ها، ساندویچی‌های کثیف و کف کوچه‌ها هجوم بردند.
همچنین با توجه به لزوم واکسیناسیون دانش‌آموزان و دانشجویان جهت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، محصّلین فداکارانه حاضر شدند آخرین گروهی باشند که در کشور واکسن می‌زنند. آن‌ها دلیل این اقدام خود را کمبود واکسن در کشور عنوان کردند و به هجوم به مراکز تفریحی ادامه دادند.
کارشناسان معتقدند نسل ما که کلّاً حضوری رفت سر کلاس و امتحاناتش هم با بیست عدد مراقب سمج برگزار شد، شده است این، لذا خدا خودش عاقبت آینده‌ی مملکت را با این نسل مجازی ختم به‌ خیر کند.

تضمین
مارتین گریفیتس، معاون دبیرکلّ سازمان ملل در امور بشردوستانه روز سه‌شنبه گفت که سازمان‌های امدادرسان در افغانستان نیازمند تضمین‌هایی از طالبان هستند.
در پی این اظهارنظر، تیم سابق مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ای کشورمان فروش یک عدد امضای کری را که در دولت قبل تضمین به‌حساب می‌آمد، به سازمان ملل پیشنهاد داد. یکی از اعضای رده‌بالای این تیم که نخواست اسمش فاش شود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این امضا واسه مملکت که آب نداشت، لااقل بفروشیم بلکه برای ما نون داشته باشه. پس از این اظهار‌نظر، عضو رده‌بالای تیم مذکور خبرنگار ما را قسم داد که صوت مصاحبه‌اش افشا نشود و خبرنگار ما نیز که از آن قبیل آدم‌ها نیست، به وی قول مساعد داد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که تحریریه‌ی روزنامه‌ی شرق با شنیدن اسم تضمین گل از گلشان شکفته است و تیترهای متعدّدی با کلمات امضا و تضمین ساخته‌اند تا در زمان مناسب منتشر سازند.

جنس مرغوب
بوریس جانسون مصرف کرد. نخست‌وزیر انگلیس در بیانیه‌ای که به دو مجلس پارلمان انگلیس ارائه کرد، از نیروهای مسلّح این کشور برای آن‌چه ایجاد ثبات و صلح در افغانستان خواند، و نیز برای انجام بزرگترین عملیات تخلیه‌ی نظامی انگلیس پس از جنگ جهانی دوم، تقدیر کرد.
پس از این اقدام نخست‌وزیر انگلیس، جمعی از معتادان و مصرف‌کنندگان مواد مخدّر در ایران به کیفیت مواد مخدّرهای انگلیسی غبطه خوردند و از تولید‌کنندگان و ساقیان مواد مخدّر در کشور به‌دلیل تفاوت فاحش کیفیت جنس در دو کشور انتقاد کردند.
مصرف‌کنندگان مواد معتقدند اگر آن‌ها نیز از ابتدا جنس مرغوب مصرف می‌کردند به جای این‌که کارشان به اعتیاد کشیده شود، مانند جانسون می‌توانستند برای خودشان کسی شده و موفّقیت‌های زیادی در عرصه‌های بین‌المللی کسب کنند. آن‌ها از ترامپ نیز به‌عنوان سندی بر این مدّعا یاد می‌کنند که به‌دلیل دسترسی به جنس مرغوب، علی‌رغم این‌که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد توانست رئیس‌جمهور یک مملکت شود. در پایان مصرف‌کنندگان محترم آه حسرتی کشیده و بر بخت بد خود لعنت فرستادند.

ثبت ديدگاه




عنوان