90 میلیون با پراید
انتخابات تعیین سالار جاده‌ها

راه راه: خودروهای عزیز!

می‌خواهم گزینه مورد حمایت خود را در انتخابات سالار جاده‌ها معرفی کنم! پراید! بیایید همه با هم نام پراید را بر دفترچه تعویض روغن خود نوشته و در صندوق‌عقب‌های رای بیندازیم.

خودروهای عزیز! همه مشکلات شما در صد روز با سویچ تقسیط حل خواهد شد! یادتان می‌آید در دوره قبل مشتری نداشتید، یادتان می‌آیدمی‌خواستند شما را با نخریدن ارزان کنند؟  یادتان می‌آید که پراید چگونه با سویچ تقسیط همه شما را فروخت؟ یادتانمی‌آید آپشن نداشتید و پراید کاری کرد که حتی زه بغل خود را در قامت یک آپشن ببینید؟

خودروهای عزیز! اگر به دنا رای دهید بین قسمت جلو و عقب ماشینتان پلاستیک می‌کشند! اگر به دنا رای دهید بنزین می‌شود ۲ هزار تومان! روغن می‌شود ۱۰۰ هزار تومان! خودروهای عزیز! این‌ها فقط تصادف بلدند!  به خصوص این نیسان که به نفع دنا کنار رفته! یادتان می‌آید چطور همه را گاز انبری می‌کرد؟ لوله کردن‌هایش را از یاد برده‌اید؟

پراید مشکل شما را  با مذاکره با جنرال موتورز حل خواهد کرد. تمامی هنرمندان از پراید حمایت کردن؛ از جمله موتور هزار، موتور تک چرخ جلو ترمینال که همه با او عکس می‌گیرند، اگزوز زنبوری‌ها، سیستم صندوقی‌ها و از همه مهم‌تر استاد بلامنازع و محبوب خودروها پیکان جوانان!

اگر به پراید رای دهید، کاری می‌کند که هم چرخ ماشینتان بچرخد هم چرخ زاپاستان! پس حالا بیایید همه با هم تکرار کنیم: پراید دوست داریم! پراید دوست داریم! یک ضد ضرب وسطش دارد دقت کنید: پراید دوست داریم!

 

ثبت ديدگاه




عنوان