اِف اَخ است

راه راه: کابینه رژیم صهیونیستی که از آمریکا خواسته بود تا زمانی که امارات به عادی‌سازی روابط با این رژیم نپردازد، واشنگتن جنگنده اف-۳۵ به این کشور نفروشد. اکنون پس از عادی‌سازی روابط، اسرائیل با فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات مخالفت و تاکید کرده باید تنها طرفی در منطقه باشد که دارای این جنگنده‌های آمریکایی است.

از مزایای انحصاری و بی‌نظیر این جنگنده سرعت زیاد و مداومت پروازی بسیار آن است که می‌تواند بهترین وسیله برای فرار سریع و به‌موقع از سرزمین‌های اشغالی باشد.

ولیعهد امارات ضمن اطمینان دادن به ارتش غیور آن کشور برای تحویل گرفتن اف-۳۵ گفت: قول نتانیاهو تضمین است و قطعا اف‌ها را تحویل‌مان خواهد داد.

روزنامه آرمان امارات هم با تیتر: 《شکست دیوار صوتی با بنای اطمینان》 به حمایت از عادی سازی روابط پرداخت. سیاستمدار معروف امارات هم با بیان 《دنیای آینده دنیای اطمینان و عادی‌سازی روابط است نه دنیای اف‌ها و اس‌ها و تی‌ها و پی‌پی‌ها》به نهادینه سازی گفتمان باهم خوب باشیم و اِف، اَخ است پرداخت.

نتانیاهو با پیش‌شرط اینکه ولیعهد امارات بن‌زاید باید مانند بن‌سلمان شیر بدهد تا اجازه عکس انداختن با اف-۳۵ را داشته باشد وارد مذاکره شد.

بن‌زاید از شوق اف‌هایی که بوی نویی می‌داد و فرط خوشحالی هم‌زمان شیر با عسل داد و توانست اجازه سلفی گرفتن با عکس جنگنده اف-۳۵ در پایگاه خبری آن در گوگل را به‌دست آورد.

ثبت ديدگاه




عنوان