طالع‌بینی ایام هفته
بادا بادا مبارک بادا

شنبه: این آخرین شنبه امسال است. تمام شنبه‌ها گذشت و شما هنوز کاری را که با خود قول و قرار گذاشته بودید شروع نکرده‌اید. این شنبه هم که دیگر فایده‌ای ندارد؛ روی شنبه سال جدید سرمایه‌گذاری کنید.
یکشنبه: سفری کوتاه اما دلچسب که موجب از هم گسیختگی سلول‌های عصبی‌تان خواهد شد را پیش‌رو دارید. مجبور می‌شوید با تاکسی، آن هم دربست جابه‌جا شوید. از بختی که خودتان بهتر می‌دانید از چه کسی به ارث برده‌اید، راننده پول خرد ندارد تا مابقی پول‌تان را بدهد. به جایش قسمتی از زه ماشین که جزئی از آپشنش محسوب می‌شود را جدا کنید تا بفهمد حق با کیست.
دوشنبه: فردا عید است و شما هنوز شیرینی‌خوری مسی طبقه پنجم ویترین را گردگیری نکرده‌اید! اگر میهمان ببیند و آبروی‌تان برود چه؟ اگر حواس‌تان را جمع کنید امروز در حراجی آخر سال لباس خوبی با قیمت مفت می‌خرید! مراقب باشید سوراخ نباشد.
سه شنبه: بادا بادا مبارک بادا سال نو مبارک بادا. با توجه به طالعی که از شما دیده‌ایم فراموش نکنید قبل از خواندن دعای تحویل سال با تمام وجود این شعر را نعره بزنید: ای سال برنگردی، بری دیگه برنگردی.
چهارشنبه: در چهره شما خوشحالی دیده می‌شود. احتمالا آثار عیدی‌هایی است که دیشب جمع کرده‌اید. اگر مراقب نباشید در یک رودربایستی مجبور می‌شوید به فرزند تخس یکی از بستگان‌، تمام آنها را عیدی بدهید. 
پنجشنبه: یک میهمان سرزده دارید. ممکن است همان خرگوش سال درون‌تان باشد که تازه از خواب زمستانی بیدار شده است. متاسفانه خرگوش شما مثل خودتان یک کوآلای درون فعال دارد.
جمعه: امروز در حالت عادی که تعطیل است؛ اما یکی از ایام تعطیلات نوروز هم سوخت می‌شود. برای اینکه زیاد دردش را احساس نکنید پیشنهاد می‌کنیم تا می‌توانید بخوابید. خواب روزه‌دار عبادت است.

ثبت ديدگاه




عنوان