گزارش پلیس از دستگیری یک قرارگذارنده دعوا در فضای مجازی
برو بازی‌ات رو بکن بچه…

در پی رصد شبانه‌روزی فضای مجازی و یافتن یک قرار دعوا و درگیری خشونت‌آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی، مأمورین ما بلافاصله وارد عمل شده و مأموریت دستگیری فرد شرور را آغاز کردند.
پس از تحقیقات فنی و کشف مخفیگاه شرور موردنظر، عملیات دستگیری و بازداشت وی در کمتر از یک دقیقه انجام شد و فرد خاطی بلافاصله پس از پوشیدن لباس مناسب به مرکز پلیس دلالت شد.
در مقر پلیس و پس از بازجویی‌های فنی، متهم که کلا ۴۷ کیلو و ۳۰۰ گرم وزن دارد، به گریه افتاد و ضمن عذرخواهی و ابراز غلط کردم، از مأمورین ما خواست پدر و مادرش را خبر کنند تا بیایند و وی را به خانه‌اش ببرند.
لازم به ذکر است متهم نوجوانی است ۱۶ ساله که خیلی فاز قلدری برداشته بود و چون به مدت ۲ماه در باشگاه بدنسازی حضور پیدا کرده بود، خیال می‌کرد غول است و می‌تواند کل شهر را بزند. در همین راستا مأمورین ما از لحظات گریه ذلیلانه این جوجه شرور در حین بازجویی فیلم گرفتند و یک نسخه از این فیلم را به وی دادند تا هروقت احساس گنده‌لاتی کرد، این فیلم را ببیند و خجالت بکشد.
متهم در جریان بازجویی‌ها قصد خود را از قرار دعوا گذاشتن در فضای مجازی اعلام کرد. نامبرده اذعان داشت که طرف مقابل دعوا، یک روز در پارک به سگ متهم گفته است «چخه» و همین موضوع باعث شده که متهم درصدد انتقام‌جویی برآید و آن قرار دعوا را تنظیم نماید.
البته پس از صحبت‌هایی که با سگ متهم شد، سگ اظهار داشت که هیچ دلخوری‌ای از طرف مقابل ندارد و اتفاقا به سگ‌ها باید گفت «چخه» و این اصلاً چیز بدی نیست؛ اما صاحب خر سگ، این نکته را نفهمیده و نزدیک بود دعوای خونینی راه بیندازد.
مأمورین ما ضمن توجیه و تفهیم کامل متهم مبنی بر این‌که اصلا قیافه و هیکلش به این گنده‌لات‌بازی‌ها نمی‌خورد، وی را از هرگونه اقدام خشونت‌آمیز مشابه در آینده بر حذر داشته و ضمن پیچاندن مختصر گوش وی، او را با اخذ تعهد، در طبیعت رها کردند. لذا پرونده مذکور، نگشوده بسته شد و از اتلاف بیشتر هزینه و وقت جلوگیری به‌عمل آمد.

ثبت ديدگاه




عنوان