رعیت هموطن!
به‌خاطر شاهزاده‌ات رأی نده….

+ سلام خدمت شما مخاطبان عزیز؛ امروز در خدمت دکتر فرنود پاچه‌لیس‌زاده هستیم که از چاکران و جان‌نثاران نزدیک شاهزاده ربع پهلوی هستن و از همان زمان نوجوانی شاهزاده در ایران تا به الان مشغول نوکری و پابوسی ایشون بودن. آقای دکتر اگه سلامی هست بفرمایید.

– نخیر سلامی نیست؛ از کی تا حالا ارباب به رعیت سلام می‌کنه؟ اینها اداهایی هست که رژیم باب کرده.

+ خب قبل از شروع صحبت بفرمایید که شما از اول فامیل‌تون پاچه‌لیس‌زاده بوده؟

– نخیر؛ این فامیلی هست که شاهزاده شخصاً مرحمت فرمودن و برای این حقیر انتخاب کردن. البته اولش پاچه‌لیس خالی بود، ولی وقتی مزدوران رژیم در فضای مجازی فامیل من رو مسخره کردن، شاهزاده از روی الطاف ملوکانه، پسوند «زاده» رو هم به فامیل بنده چسبوندن که کمتر ضایع باشه.

+ خیلی هم عالی؛ حالا نظر شما در مورد انتخابات مجلس در ایران چیه؟

– اولاً که انتخابات هم از اون ادا و اصول‌هایی هست که جمهوری اسلامی از خودش درمیاره؛ چه معنی داره رعیت اربابان خودشون رو انتخاب کنن. از زمین به آسمون می‌باره؟ مملکتی که شاه و آقا بالاسر نداشته باشه همینه دیگه. دوماً من با قاطعیت می‌گم که انتخابات در جمهوری اسلامی فرمایشی هست و در تمام این سال‌ها هیچکس از رعیت شاه‌دوست ایران در این اقدام خرابکارانه شرکت نکرده.

+ احسنت آقای دکتر، اصلاً من طرف شمام؛ ولی دیگه هیچکسِ هیچکس هم نبوده! بالاخره هر سال یه تعدادی آدم تو صف‌های رأی حضور دارن؟

– من کم‌کم دارم به وفاداری شما به سلطنت شک می‌کنم. وقتی من می‌گم هیچکس در انتخابات جمهوری اسلامی شرکت نکرده، یعنی نظر شاهزاده هم همینه؛ تو چطور جرأت می‌کنی روی نظر اعلی‌حضرت حرف بزنی؟ بعدش هم اینهایی که تو می‌گی توی صف رأی حضور پیدا کردن، در واقع کسانی بودن که جمهوری اسلامی از کشورهای دیگه آورده تا توی صف بایستن تا فیلم‌شون گرفته و منتشر بشه.

+ آخه این همه آدم رو چطوری از کشورهای دیگه میارن؟

– آقا تو رسماً داری به شعور اعلی‌حضرت توهین می‌کنی. وقتی شاهزاده صلاح دونستن که اینجوری گفته بشه، حتماً پشتش حکمت و دلیلی هست. نکنه دلت می‌خواد ببریم از نزدیک با نظرات ملوکانه شاهزاده آشنات کنیم؟

+ آقا اصلاً به من چه! حرف پایانی اگه دارین به مخاطبانمون بگید.

– رعیت عزیز ایرانی! اگه به آینده سلطنت و شخص شاهزاده اهمیت می‌دی، جون عزیزت فردا در انتخابات رأی نده؛ تو رو به هرکی می‌پرستی رأی نده؛ پاچه‌لیس‌زاده رو کفن کنن رأی نده.

+ آقای دکتر شما که گفتی هیچکس شرکت نمی‌کنه، دیگه این همه التماس واسه چیه؟

– آقا بیاین این مزدور رو ببرین زیرزمین. منم الآن برم انبر و سرنگ هوامو بیارم به شما ملحق می‌شم.

ثبت ديدگاه




عنوان