بیانیه براندازان به‌ مناسبت فرارسیدن دهه فجر
بهمن هم از خودشان است

 
اکنون که در این زمستان سرد و تاریک، دوباره ماه مزدور بهمن فرارسیده و رژیم پوپولیست در راستای پروپاگاندازیسیون تاریخی خود چهل و چهارمین سالگرد پیروزی‌اش را جشن می‌گیرد، ما براندازان آزادی‌خواه بدین‌وسیله ضمن محکومیت هرگونه جشن و شادی و قر و قنبیل، انزجار خود را نسبت به ماه بهمن اعلام می‌داریم.
واضح است رژیم همه‌ساله با دستکاری چرخش فلک و اجرام آسمانی کاری می‌کند که ماه بهمن زودتر از سایر ماه‌ها برسد تا مانور دروغین پیروزی‌ (موسوم به دهه فجر) را برگزار کرده و افکار عمومی جامعه را از مشکلات جامعه پرت نماید. 
البته همکاری خورشید و زمین و ماه و سایر سیارات هم در این نقشه شوم، موضوعی اثبات‌شده است و به جرأت می‌توان گفت اجرام آسمانی هم مزدوران جمهوری اسلامی هستند. اگرنه در حالت عادی و طبق محاسبات ما الآن باید هنوز ۳۱ آبان  یا نهایتش ۳۲ آذر می‌بود و رژیم هم تا پایان ماه بیشتر دوام نمی‌آورد.
در نتیجه ما از جمهوری اسلامی می‌خواهیم هرچه زودتر دست از دستکاری فصل‌ها و ما‌ه‌ها بردارد و خودش با زبان خوش سقوط کرده و نوروز ۱۴۰۲ را نبیند. از نهادهای بین‌المللی نیز می‌خواهیم ضمن محکومیت این اقدام رژیم، بودجه این ماه ما را زودتر واریز کنند که کار انقلاب ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ تمدید نشود.

ثبت ديدگاه




عنوان