به زودی سه بحران بزرگ کشور برطرف می شود
بورس داماد قهرمان

راه راه: به زودی با تمهیدات متخذه توسط دولت محترم، سه مشکل بزرگ در کشور یکجا و یک ضرب حل می شود. دبیر ستاد حل و فصل سازی مشکلات مهم کشور در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که می دانید ما امروز با سه مشکل کمبود طلا برای ورزشکاران، بیکاری دامادهای مسئولین و بی ربط بودن شغل دامادهای مسئولین با حوزه تخصص آنها روبرو هستیم.

مهندس مشکل شناس دبیر ستاد حل و فصل سازی مشکلات مهم کشور در ادامه اظهارات خود از طرح بورس داماد قهرمان رونمایی کرد. این طرح که برای اولین بار در جهان در کشورمان به اجرا در می آید، در نوع خود بی نظیر است. قرار است در این طرح تنها کسانی به افتخار دامادی مسئولین برسند که حداقل یک مقام قهرمانی بین المللی در کارنامه خود داشته باشند. در این صورت مشکل جور کردن پاداش قهرمانان خود به خود حل و فصل خواهد شد.

در ادامه دکتر مشکل پسند، معاون دامادیابی دبیر ستاد حل و فصل سازی مشکلات مهم کشور شرایط داماد قهرمانی را تشریح کرد که بر اساس آن، ورزشکارانی که حائز بالاترین مقام در عرصه بین المللی باشند از شانس وصلت با مسئولین بلندپایه از جمله وزرای نفت و صنعت معدن برخوردار خواهند شد.

همچنین دکتر مشکل گشا، مدیر واحد شغل سازی ستاد حل و فصل سازی مشکلات مهم کشور در رابطه با شغل داماد قهرمان‌ها اظهار داشت: همانطور که مطلعید در سالهای اخیر اشتغال دامادهای مسئولین موجب انتقادات زیادی در جامعه شده است. به همین خاطر ستاد حل و فصل سازی مشکلات مهم کشور پس از شور و مشورت بسیار زیاد به این نتیجه رسید که عدم همخوانی رشته تحصیلی و توانایی دامادهای محترم با سمت مکسوبه دلیل اصلی این انتقادات است و به همین خاطر تصمیم گرفتیم در راستای طرح ورزشکار قهرمان، طرح بورس داماد قهرمان را هم راه اندازی کنیم.

وی در رابطه با نحوه کارکرد بورس داماد قهرمان اظهار داشت: بورس داماد قهرمان مکانی است که مسئولین محترم می توانند به راحتی شغل مناسب را برای داماد خود پیدا کرده یا با شغل دامادهای دیگر طاق بزنند. به عنوان مثال اگر داماد وزیر گردشگری در رشته آبخیزداری تحصیل کرده باشد، به جای وزارت گردشگری در وزارت کشاورزی شاغل خواهد شد. از طرف دیگر داماد وزیر جهاد کشاورزی می تواند شغل مناسب با رشته تحصیلی خود در وزارت خانه مربوطه را پیدا کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این طرح مو لای درزش می رود یا خیر گفت: البته پاسخ به این پرسش در حیطه اختیارات معاونت درزیابی ستاد حل و فصل سازی مشکلات مهم کشور جناب مهندس مشکل‌بین است ولی بنده به شما اطمینان می دهم از آنجا که کلیه افراد شاغل در ستاد حل و فصل سازی مشکلات مهم کشور، بدون استثنا سابقه چندین سال دامادی مسئولین عزیز را در کارنامه خود دارند، هیچ مویی لای درز این قانون نمی‌رود.

ثبت ديدگاه




عنوان