دستور العملهای BBC برای بعد از اغتشاش
تحمل کن اگه حتی تحمل کردنش سخته!

راه راه: همانطور که واضح و مبرهن است، قیام خروشان ملت ایران برای براندازی و رژیم‌چنج به نتیجه نرسید و در حالی که شاهدان عینی به شخصه دیدند که رژیم در یک قدمی چنج است، ناگهان ورق برگشت و قیام ماسید! در همین زمینه لازم است همه قیام کنندگان که تعداد آنها بین ۸۳ نفر تا شصت و پنح میلیون و دویست و دوازده هزار و سی و پنج نفر برآورد می‌شود، با انجام این دستورالعمل‌ها روحیه خود را حفظ کرده و همچنان ماده رژیم چنج باشند:

۱٫ روزی سه بار، هر هشت ساعت پیش از غذا، ده بار بگویید: «این رژییم دیگه نفسهای آخرشه. اینبار جَست، اما دفعه بعدی کارش تمومه.» خود ما برای خانه از همینها بردیم و یک نفر را داریم الان ۳۸ سال است دارد این‌را می‌گوید و راضی است.

۲٫ اگرچه سخت است، اما سعی کنید این روزها بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. تحلیل‌های توی تاکسی و اتوبوس و مترو به افزایش امیدواری و کاهش افسردگی‌تان کمک می‌کند. اگر هم نکند، جدیدا جوراب نانو آورده‌اند ۱۰ تومنِ مغازه، سه تا ۵ تومن، آن را می‌خرید و کمی از آلامتان کم می‌شود.

۳٫ فیلمهای زمان اغتشاشات را مرور کنید. کیف می‌دهد و کمک می‌کند کمی از واقعیتها جدا شوید و حداقل برای ساعاتی هم که شده، از رنج روحی شما کاسته شود.

۴٫ نیمه پر لیوان را ببینید. اگرچه هنوز جمهوری اسلامی سر کار است، اما خطر سر کار آمدن رضا پهلوی از سرتان گذشته است. هرچند احتمالش خیلی کم بود اما بالاخره حتی تصور اینکه موجودی با آن میزان آی‌کیو ممکن است روزی در یک جایی حکومت کند در نوع خودش یکی از وحشتناکترین کابوسهاست. خطر از بیخ گوشتان گذشته، پس خوشحال باشید.

۵٫ روانشناسان معتقدند حضور در جمع سایر مصیبت‌زدگان تحمل مصیبت را برای انسان مصیبت‌دیده آسانتر می‌کند. بنابراین دقت کنید که شما تنها نیستید. گنده‌هایی مثل ترامپ، نتانیاهو، کلینتون، ترزا می، مکرون و… حتی کسی مثل رجوی هم در این مصیبت با شما شریکند. کوتاه بیایید و خود را چون قطره‌ای در دریای شکست خوردگان ببینید. دیدید؟

۶٫ اگر هیچ رقمه نمی‌توانید با شکست جنبش کنار بیایید، کانال آمدنیوز را دنبال کنید. در این کانال هنوز جنبش زنده است و مردم ۲۴ ساعته در خیابان هستند و فرمانداریهای اکثر شهرها به تسخیر جنبش درآمده و ۹۶ درصد مسئولان کشور به روسیه فرار کرده‌اند و جوانان قرار است سه ساعت دیگر بریزند بیت رهبری را بگیرند!

۶ Comments

  1. منم ۱۳۹۶-۱۰-۲۴ در ۹:۰۹ ب٫ظ- پاسخ دادن

    عالی عالی

  2. سيدمهدي سلمان ۱۳۹۶-۱۰-۲۴ در ۲:۰۱ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خداقوت. خیلی جالب و خوش دست بود 🙂

  3. اباالفضل ۱۳۹۶-۱۰-۲۴ در ۱:۴۸ ب٫ظ- پاسخ دادن

    لعنت خدا به فتنه گران

  4. خودم ۱۳۹۶-۱۰-۲۴ در ۱:۲۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    خیلی خوب بود

  5. دوستدار دوست ۱۳۹۶-۱۰-۲۴ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ- پاسخ دادن

    راضیم ازت

  6. زحل ۱۳۹۶-۱۰-۲۴ در ۱۱:۵۴ ق٫ظ- پاسخ دادن

    عالی بود 🙂

ثبت ديدگاه




عنوان