تقدیر از مدیریت هولدینگ خلیح فارس
تغییر کاربری سیبیل

هولدینگ خلیج فارس

راه راه: مدیران شرکت های تابعه هولدینگ خفنِ خلیج فارس
سلام علیکم
همواره کائنات ،دست به دست هم میدهند به مهر و آبان و باقی قضایا تا انسان را به اهداف خود برسانند.

البته گاهی هم به زمین گرم می‌زنند که تا فیهاخالدون آدمی را می‌سوزاند. یکی از این اهدافی که کائنات در تحقق بخشیدنشان به انسان یاری می‌رسانند برداشتن موانع پیشرفت برای هم نوعان خود است. موانعی چون، رشد بی رویه‌ی موی دماغ مسئولان پر کار که وقت لازم جهت کاهش تعدادشان را ندارند. به همین جهت به پاس اقدامات ارزشمندی که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌شود از جنابتان تقدیر به عمل می‌آید. امید که این تلاش ها ادامه دار باشد وموانع بیشتری را از سر راه بردارید تا هر چه زودتر به سعادت و سعایت و زندگی به همراه همسر و فرزندان عمه مادری خاله زادتان در جزایر قناری برسید. به عون الله.

۱- افزایش حجم سیبیل های‌ خویش، هم به جهت کنترل آلودگی هوا و جبران خسارت های ناشی از ورود آلاینده های مختلف و هم رد کردن اخطاریه های بیجا از زیر سیبیل که احتمالا تا الان به کریدور ثانی تهران-بندرامام تبدیل شده است.
۲-افتخار رهاسازی فلور و وابستگان در هوا و معطر کردن شهر به بو های مختلف که این خود به تنهایی شهروندان را از دغدغه خرید ملزومات اضافه ای همچون ادکلن،به به و اینها آسوده کرده‌است همچنین حضور قوی این گازها در شش های تمام جانداران، اعم از دوپا، چار پا و آبشش های جانداران بدون پا یا فلج.
۳-اشتغال مردم به درمان بیماری های ناشی از آلودگی صنایع و کاهش آمار بیکاری بومیان.
۴-حفظ تنوع در رعایت قوانین زیست محیطی با دارا بودن یا نبودن سند سبز سازمان حفاظت محیط زیست و موفق شدن جنابعالی در ست کردن رنگ کاغذهای سند با کت و شلوار یا کمربند و کفش.(تذکری که لازم است داده شود،انتخاب رنگ در حوزه رنگ های سفید تا قهوه ای است. سعی‌تان را در قهوه ای شدن می ستاییم. )
۵-رکورد دریافت اخطاریه های زیست محیطی، معروفیت های در پی آن و برگزاری همایش های «چگونه بقیه را دو دره کنیم. با پیش فرض این سیب رو میبینی؟دیگه نمیبینی.»
۶- رونق کار صیادان در پی افزایش وزن ماهی ها به سبب تناول آب و غذای آلوده به جیوه.
۷-تلاش مجدانه در بهم ریختن اکوسیستم در پی افزایش حوصله سر رفتگی موجودات.

خبر: از۲۶پتروشیمی در حال فعالیت فقط شش پتروشیمی دارای سند سبز و تاییدیه زیست محیطی هستند.

ثبت ديدگاه




عنوان