بیانیه‌ی ستاد مدیریت بحران کشور در ارتباط با بارش‌های اخیر
تکذیب می‌کنیم، غافل‌گیر شدیم!

راه راه: ضمن عرض سلام به پیشگاه ملت بزرگ ایران و آرزوی شادی و سلامتی روز‌افزون جهت شما، ستاد مدیریت بحران کشور بر خود لازم دانست در ارتباط با بارش‌های اخیر در نقاط مختلف کشور، ضمن صدور بیانیه‌ای پاسخ تهمت بزرگی که به این سازمان خدوم زده شد را به روشنی بدهد.
عده‌ای مدعی هستند که با توجه به هشدارهای پی‌درپی سازمان هواشناسی مبنی بر سنگین بودن بارش‌ها و احتمال به‌وجود آمدن مشکلاتی در سطح شهرها یا جاده‌های برون‌شهری، ستاد مدیریت بحران برای اولین بار غافل‌گیر نشده‌ و می‌بایست با آمادگی کامل به مصاف این بحران می‌رفته است.
این افراد که گویا چشم خود را به روی حقیقت بسته‌اند، فراموش کرده‌اند وظیفه‌ی اصلی این سازمان که مقدم بر هر چیز دیگری است، غافل‌گیر شدن‌ است؛ که البته در این بحران نیز بحمدالله و کما‌فی‌السابق این وظیفه به‌خوبی انجام شد و اثرات آن را همگی مشاهده کردیم.
به جهت انتشار این اخبار کذب، ستاد مدیریت بحران کشور ضمن تکذیب هرگونه شایعه مبنی بر غافل‌گیر نشدن اعلام می‌دارد این سازمان یک‌بار دیگر و با آمادگی کامل، غافل‌گیر شده است و در آینده نیز این وظیفه‌ی خطیر را به نحو احسن ادامه خواهد داد و شایعات این‌چنینی خللی در انجام‌وظیفه‌ی این سازمان وارد نخواهد کرد.

يك ديدگاه

  1. […] تکذیب می‌کنیم، غافل‌گیر شدیم! اولین بار در راه راه | باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب […]

ثبت ديدگاه




عنوان