تعبیر خوابی برای افزایش جمعیت
جمعیت در خواب دیدن

مسعود شصتچی گوید: اگر کسی در خواب بیند او را یک اولاد است، یقین که هزینه‌هایش زیاد شود. پس از خواب، یک قسط از شهریه آینده خانه سالمندان را پس‌انداز کند. اگر دید او را اولاد بسیار است، بالعکس. پس از خواب، به طرفین بالینش، تف کند که شگون دارد. اگر دید در حال افزایش جمعیت است، خیر و برکت حیاتش بیش شود. پس از خواب استحمام کند و یک فنجان لیموناد بنوشد که آمد دارد.
اگر دید جمعیت قوم و قبیله‌اش اندک شد، به فال نیک گیرد که صف نانوایی و میوه‌فروشی قلیل شود و زود به کارش برسد لیکن، نیروی کار نیز کم شود. هزینه مشاغل بیش شود زیرا اندک جوانی باشد برای انجام کار. برای یک نان باید پول یک مَرکب پرداخت کند و برای ابتیاع یک مرکب، می‌بایست به قدر خانه‌ای سکه دهد.
سهراب سپهری گوید: کاهش جمعیت در خواب دیدن بر سه وجه است؛ اول کاهش بستگان. دُیُّم تنهایی و افسردگی. سِیُّم بزهکاری اجتماعی.
اگر ابتدای شب، خواب دید، کاهش عدد بستگان است. حتماً نسبت به تخم‌جن بازی بچه فامیل کفران نعمت کرده که چنین خوابی دیده، استغفار نموده و از بستگانش دلجویی کند. اگر انتهای شب دید، تنهایی و افسردگی است. فرزندانش به بهانه تحصیل علم، به یِنگِ‌دنیا رفته و برنخواهند گشت.
پشت دریاها شهری است. برود برای نیروی متخصص، دَم بِلادِ همسایه را ببیند و برای هر جوانِ کاری خداتومن ارز از کشور خارج کند، بلکه چاره شد. (آدرس: پشت دریاها، کوچه سوم، پنجره‌های باز شده رو به تجلی، تجلی هفتم، پلاک۴، در قهوه‌ای) اگر پس از نماز صبح دید، بزهکاری است. آن روز دیر به کار می‌رسد. با صاحب‌کار مشاجره کرده و کار بالا می‌گیرد.
عجالتاً استغفار کند و دیگر بعد از نماز صبح نخوابد. دو فحش آبدار حواله مسؤول کنداکتور صداوسیما کند که برنامه‌های خوب را می‌گذارد برای انتهای شب.
عباس آخوندی گوید: جمعیت را رو به کاهش دیدن در خواب، دلیل است بر وخامت اوضاع شغل و ازدواج و مسکن. اگر بیننده خواب، مسؤول دولتی نبود، برود سعی کند تا موانع آن سه را بردارد. ارزش پولی را زیاد کند، ثبات اقتصادی درست کند و منزل و مأوای ارزان برای مردم فراهم آورَد که اگر شد، مردم خود راه افزایش جمعیت را بلدند. اگر بیننده خواب، مسؤول بود، محل ندهد که خوابش تعبیر ندارد. پس از خواب برود طرح‌های صد من یک غاز دهد، شیطان را لعنت کند و دوباره بخوابد.

ثبت ديدگاه




عنوان