فالنامه حافظ اندر احوالات مخترع ایرانی
حافظ برای شما آرزوی موفقیت می‌کند

فال حافظ

راه راه: بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم
صاحب گرامی فال؛
به نظر می‌رسد ایده‌ای نو یا اختراعی داری که به دنبال ارائه یا ثبت آن هستی. از کاغذبازی و از اتاقی به اتاق دیگر رفتن خسته شده‌ای.

بر روی زمین دنبال راه‌حل مشکلت نباش، بلکه سر به آسمان داشته باش و دنبال مکانی باش که بر آسمانش نماد زورو نمایان است.

آنجا دو شخص منتظرت هستند: اولی وعده‌های زیادی از جمله داشتن پارتی به تو خواهد داد و امیدوارت میکند، اما متاسفانه باید بگویم این‌ها طبلی ست تو خالی. به او اعتماد نکن که زیانی بزرگ متوجه تو خواهد شد.

چرا که می‌خواهد اختراعت را مفت مفت از چنگت در بیاورد و خاک توی سرت نماید. بعد برو زیر تک‌درخت آلبالویی که آن اطراف هست بنشین. شخص دوم در جستجوی دستمالش به سمت تو خواهد آمد. اختراعت چشمش را می‌گیرد و یک دل نه صد دل عاشقش می‌شود. دوست دارد یکی از آن را داشته باشد. برایش توضیح بده که باید ماه‌ها انتظار بکشد، چراکه آه در بساط نداری که به ثبتش برسانی چه برسد به این‌که نمونه‌ای دیگر از آن تولید نمایی. تا می‌توانی ننه من غریبم در بیاور تا دلش به رحم آید و پارتی‌اش را جلوی چشمت بیاورد.
حافظ شما را مژده می‌دهد که به لطف این شخص به زودی از کاغذ‌‌بازی خلاص خواهی شد و آنچنان حمایتی از شما خواهد شد و آنچنان پیشرفتی خواهید کرد که هیچ مخترعی در خواب ندیده است. مجوز تاسیس کارخانه و تولید کالای ایرانی‌ات را برایت صادر خواهند کرد،‌ تا اختراعت را به تولید انبوه برسانی. یادت نرود که با دادن صدقه خود را از چشم حسودان و بدخواهان ایمن سازی. در پایان حافظ برای شما آرزوی موفقیت می‌کند.

ثبت ديدگاه




عنوان