فوت‌های خانه‌تکانی
زنگ مهارت

راه راه: ۱- فایل های خود را ذخیره(save) کنید!

ما که خیالمان راحت است و مادرمان در خانه‌تکانی صفحه‌کلید (کی_بورد) رایانه‌مان را بصورت کامل با مواد شوینده می‌شویَد و روی بند رخت خشک می‌کند ولی برای آن دسته از عزیزانی که مادرشان اهل دستمال کشیدن صفحه‌کلید در محل است یادآوری می‌کنیم حتما فایلهای خود را ذخیره کنند و نیمه کاره نگذارند!
مواردی گزارش شده که مثلا طرف مشغول تهیه تحقیق شیمی برای جبران نمره میان‌ترمش بوده، مادرش صفحه کلید را تمیز کرده و آن بنده خدا هم متوجه نشده است! فردا که رفته مدرسه معلم سوال کرده این “لعذغلعلعغذلنعلصیصصصثصیوم” که در وسط تحقیق نوشتی چیست؟ طرف هم مجبور شده ثابت کند که یک عنصر جدید است که حین تحقیق آنرا کشف کرده! غافل از آنکه حین خانه‌تکانی توسط پروفسور مادرجان کشف شده است!

۲- مهارت عبور از میدان مین کسب کنید!
این توصیه بیشتر مربوط به بعد از خانه‌تکانی است! وقتی نظافت خانه تمام می‌شود تردد در خانه باید بسیار با احتیاط و با صلاح‌دید مادر خانه صورت بگیرد. بر اساس تحقیقات انجام شده، معمولا از یک خانه ۸۰ متری، پس از انجام خانه‌تکانی، فقط ۱۰ مترش قابل استفاده و تردد است! بقیه ۷۰ متر خانه نباید تا آمدن اولین مهمان عید نوروز استفاده بشود! مسیرهای باریکی شبیه معابر میدان مین در خانه وجود دارد که مادران با استفاده از تابلوهای راهنمایی مانند جارو و دسته‌تی شما را به آنها هدایت می‌کنند. موفق باشید.

ثبت ديدگاه




عنوان