هر چی ملخ‌ها خوردند، به‌حساب دولت!
ستاد مدیریتِ «نعمت»

راه راه: بعد از جاری شدن سیل در اکثر نقاط ایران این بار هجوم ملخ‌ها به بعضی از مناطق ایران خبرساز شد. دلسوزان داخلی و دماغ سوزان خارجی واکنش‌هایی به این موضوع مهم داشتند.
نتانیاهو در حالی که ران ملخی را در دست داشت و بعضا تیغ‌هایش در دستش فرو میرفت و به کتش گیر می کرد، گفت «اَه لعنتی.. ما مشکل ملخ ایران را حل می کنیم. ما آماده ایم تکنولوژی تولید تردترین چیپس ملخ را به ایران بدهیم.» البته چند وقت پیش نتانیاهو می خواست مشکل کم آبی ایران را حل کند که در فاصله بسیار کوتاهی ابرها بدجور غیرتی شدند و به چشم درخت به زمین نگاه کردند و طوری باریدند که هم اکنون می توانیم با سطل آب از نتانیاهو و طرح‌اش پذیرایی کنیم.
احتمالا با این پیشنهاد نتانیاهو هم، سپاه ابرهه برای نابودی ملخها اقدام کنند.

یک سلبریتی هم که اخیرا به جای شوت کردن توپ به دروازه، به کائنات نگاه می کند و تازه دستمان آمد چرا انقد گل می خوریم، با ابراز تاسف از این همه ساده گی مردم گفت «انقدر مرگ بر آل سعود گفتیم که آخرش ملخها به خودمان برگشتند»
اگر این سلبریتی را نقدا کارشناس حساب کنیم، با توجه به کینه شتری بن سلمان از ایران بعید نیست شبانه با آن هیکل درشتش که طول و عرض عربستان را در برمیگیرد ملخها را به سمت ایران کیش کرده و در عربستان را بسته باشد.
به هرحال این ملخها از عربستان به سمت ایران وارد شده و به تناسب مرگی که مردم ایران میگویند هی به خودمان برمی گردد. همین سلبریتی اگر بیشتر توضیح می داد می گفت که «با مرگ بر ترامپ این بار با فراوانی محصول هویج روبه رو خواهیم شد.» که ادامه نداد.

آقای رئیس جمهور نیز که این روزها جلسات کابینه اش بدلیل پرداخت خسارت حسابی شلوغ است به مردم حادثه دیده قول داد هر چی ملخها خورده اند به حساب دولت. واقعیتش را بخواهید این روزها رئیس جمهور از پرداخت نشدن تعهدات دولت در قبال سیل زدگان خیلی عصبانی هستند و اعضای کابینه با دمنوش گل گاوزبان این مسئله را خیلی آرام با ایشان در میان گذاشته اند.

خانم تهمینه میلانی که از دلسوزان عرصه هنر فتوشاپ هستند در حالی که برای ابراز همدردی با مردم آسیب دیده به این مناطق سفر کرده بود به طور کاملا حرفه ای عکس یک کارگر جهاد کشاورزی را که در حال سمپاشی بود، حذف کرد و یک درخت که با ملخ آسفالت شده بود را جایگزین آن کرد. البته بعدا یادش افتاد طرف بسیجی نبوده و نیازی به این کار نبوده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران که انصافا ریاست ستاد مدیریت «نعمت» شایسته ایشان است، با هجوم ملخها به میان مردم رفتند و گفتند “مردم از خوردن ملخ خوشحال هستند و درختها و زمینهایی که محصول ملخ آورده اند صحنه های زیبایی را ایجاد کرده و در سطح شهر شاهد پیکره های زیبایی از ملخ هستیم که می توان با صادرات آن به چین میلیونها دلار ارز وارد کشور کرد.

ثبت ديدگاه




عنوان