پیشنهادهایی برای آن ها که به سامانه شاد دسترسی ندارند
«شاد» و خوشحال و خندانیم

راه راه: وزیر آموزش پرورش به مدیران مدارس دستور داده اند راه هایی برای آموزش کسانی که به سامانه شاد دسترسی ندارند طراحی کنند. به این ترتیب ما زحمت سیستم آموزشی را بر عهده گرفته‌ایم: 

آموزش مکاتبه ای: سالهاست کسانی هستند که ادعا می کنند از خارج از کشور مدرک تحصیلی دارند. مثلا دانشگاه پارفوسیاس ماداگاسکار، کالج دنیروگاز کنیا، موسسه علمی پژوهشی تحقیقاتی گشتانسیا در غرب سوئد؛ ولی پای مبارک را حتی به بشاگرد هم نرسانده اند. اگر آموزش مکاتبه ای برای آنها امکان پذیر است، پس در مورد مدارس ما نیز ممکن است.

 

آموزش از راه دور: همان آموزش مکاتبه ای در مقیاس کوچکتر و در کشور خودمان است. در این روش شخص تنها با مراجعه به وبسایت دانشگاه، اقدام به پرداخت وجه و انتخاب واحد می کند و پس از پایان ترم، با دریافت پیامک برای دانلود مدرک تحصیلی خود وارد سایت دانشگاه و تبدیل به مهندس فضای خالی میان گلگیر و اکسل خودرو در رشته های فنی، فوق تخصص پرکردن سرنگ بدون هوا در رشته های تجربی یا دکترای فلسفه قطب جنوب در رشته های انسانی می شود.

 

آموزش دودی: این روش از آموزش سال ها پیش توسط بومیان زمین استفاده می شد و از این راه برای انتقال مفاهیم مورد نظر خود استفاده می کردند. البته این کار سختی های خود را برای معلمان عزیز دارد و امکان درگیری کشور با آتش سوزی های زیاد نیز وجود دارد. ولی به خاطر اینکه همین آتش سوزی ها باعث از بین رفتن کرونا با گرما می شوند، بهتر است از این روش استفاده شود.

ثبت ديدگاه




عنوان