ماجرای لو رفتن اسناد دانشگاه اسرائیلی
شنای قورباغه در سلف‌سرویس

راه راه:
۲٠ ترابایت اطلاعات مربوط به دانشجویان و اساتید دانشگاه «بارایلان» اسرائیل توسط هکرهای گروه «دارک ریپت» لو رفت.
انتشار اطلاعات زیر، در کنار فرار مهدوی‌کیایی شش اسیر فلسطینی از سوراخ‌های موجود در سطح رژیم جعلی، نشانه روند هیجان‌انگیز زندگی در سرزمین‌های اشغالی است:
یک: سارا دانشجوی ترم یازده رشته «شنای قورباغه در مدیترانه»، دروغ گفته و به علت شرکت در تجمع اعتراض‌آمیز علیه سوراخ‌های گنبد آهنین به کمیته انضباطی احضار نشده است. بلکه برای شصتمین بار در پی مصرف بی‌رویه، اقدام به شکستن شیشه‌های کافه سلف‌سرویس دانشگاه نموده است و احضار شده تا به اطلاعش برسانند شیشه‌بر می‌گوید خودتان پنجره‌ها را با پلاستیک بپوشانید، من دیگر نمی‌آیم.
دو: داوید تنبل کلاس یکِ سه، که پیشتر مدعی شده بود رانی‌هایی که به دخترهای کلاس می‌دهد از کارخانه بابایش می‌آورد، حین سرقت شبانه رانی از بقالی‌های فلسطینی دیده شده است.
سه: تمام پاسخ‌نامه‌های امتحانات ثلث دوم بچه‌های جغرافی سال دوم، دست‌خط ساموئل مهاجر توسری‌خور کنیایی است. فعلا معلوم نیست وی چقدر گرفته اما پیشتر دیده شده در ازای دریافت یک وعده غذای گرم حاضر است در گروه تلگرامی کلاس، به زشت‌ترین مهاجر در سطح منطقه بگوید «پروفایلت بانو».
چهار: پرسنل حراست، استادتمام گروه تاریخ را حین مصرف شیشه غیرخالص لای شمشادها پیدا نموده‌اند. اما به دلیل سختی کار و فشار روانی حاصل از بی‌تاریخی رژیم جعلی، وی با دستور عفو نخست‌وزیر به کار خود ادامه داده است. به شرطی که من‌بعد فقط از آشپزخانه‌های معتبر خرید نماید.
پنج: طبق اسناد آموزش؛ در پی اشتغال مداوم دانشجویان به مناسک، کارناوال‌ها، جشن‌ها و سایر مسخره‌بازی‌هایی که عموما برای تسکین آلام مهاجرت صورت می‌گیرد، وقت نمی‌شود در کلاس‌ها محتوایی درس داده شود. به همین سبب الان یک فارغ‌التحصیل صهیونیست در مقطع کارشناسی، با یک فارغ‌التحصیل آدم در مقطع دوم راهنمایی در سایر نقاط جهان برابر است.
شش: فتوشاپ غرورانگیز عکس کشتی گرفتن نوید افکاری پروژه پایان ترم بچه‌های ترم یازده گرافیک بوده و تازه آی‌کیوها موفق به قبولی با نمره ۱۹/۷۵ به بالا هم شده‌اند.
در پایان این گزارش تصریح شده است: کی بشود برمی‌گردیم کشورهای خراب‌شده خودمان و این خفت و خواری به یک تلخی بی‌پایان یا پایان بدون باز یا یک چیز این مدلی، ختم شود؟!

ثبت ديدگاه




عنوان