خبرکش
شنا را به خاطر بسپار، اسرائیل مردنی است!

شوخی خرکی
اردوغان حرف زد. اردوغان با همتای اسرائیلی خود در مورد توانایی بالای همکاری در زمینه‌ی انرژی، گردشگری و فنّاوری به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرد. همچنین اردوغان به اسحاق هرتزوگ بابت آغاز ریاست جمهوری وی تبریک گفت و در ادامه بدون این‌که خنده‌اش بگیرد بر اهمّیت روابط ترکیه و اسرائیل برای امنیت و ثبات خاورمیانه تأکید کرد.
در پی این حادثه بسیاری از کارشناسان امنیتی ترکیه از کار خود استعفا داده و به فروش هندوانه در میادین میوه و تره‌بار روی آوردند. یکی از این کارشناسان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ما گفت: اگه می‌دونستم یه روزی اینجوری میشه، هیچوقت تو این مملکت سراغ شغل امنیتی نمی‌رفتم. طفلک بابام همیشه می‌گفت این مشاغل تو ترکیه آخر و عاقبت نداره، برو پزشکی یا مهندسی، ولی من خر گوش نکردم. وی در ادامه افزود: ای تف!
گفتنی است خاورمیانه هنوز دارد به این گفت‌وگو می‌خندد و کارشناسان از زمان پایان خنده‌ی خاورمیانه اطّلاعی ندارند.

کف
اسرائیل کف کرد. به گزارش یکی از رسانه‌های صهیونیستی، یعقوب ابوالعیقان که مدّت کوتاهی نامزد عضویت کنست (پارلمان) بوده است، متّهم است که به‌واسطه‌ی یک رابط لبنانی، اطّلاعات حسّاسی را در اختیار ایران قرار داده است.
ابوالقیعان، تاجری که از چهره‌های نزدیک به شخصیت‌های سیاسی و نظامی در دولت اسرائیل بوده است اطّلاعات حسّاسی را انتقال داده که در نبرد سیف القدس نقش مؤثّری در پیروزی مقاومت فلسطین داشته است.
پس از انتشار این خبر مقامات اسرائیلی کف کردند. یکی از منابع موثّق ما در دولت اسرائیل اطّلاع داده که پس از جمع‌آوری کف از دهان مقامات اسرائیل، نخست‌وزیر اسرائیل پرسیده: این یارو خودش میلیونره، فقط بگین اینو چطوری خریدن؟
به گفته‌ی منبع موثّق ما، اسرائیلی‌ها هنوز جوابی برای این سؤال پیدا نکرده‌اند.

کف بیشتر
اسرائیل دوباره کف کرد. پایگاه خبری الاعلام الحربی پس از گذشت پانزده سال، تصاویر جدیدی از عملیات وعده‌ی راستین جنبش حزب‌الله لبنان برای به اسارت درآوردن نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی منتشر کرد. وعده راستین نام یکی از عملیات‌های نظامی حزب‌الله لبنان در مرز با فلسطین اشغالی است که طی آن چند نظامی صهیونیستی هلاک و دو نفر هم اسیر شدند.
مقامات اسرائیل که تازه کفِشان از خبر قبلی خشک شده بود، مجدّداً کف کردند. به گفته‌ی یکی دیگر از منابع موّثق ما در دولت رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ این رژیم که اخیراً گنده‌تر از دهانش حرف زده بود، بیشتر از سایرین کف کرد. دانشمندان نیز تأیید کرده‌اند که هرچه انسان بیشتر گنده‌گویی کند به‌مرور زمان دهانش گشادتر شده و در نتیجه بیشتر کف خواهد کرد.
همچنین گزارش‌ها حاکیست که بسیاری از اعضای کابینه‌ی جدید رژیم صهیونیستی در ادامه‌ی مسئولیت خود مردّد شده‌اند در همین راستا سایت راه راه اعلام می‌کند که به تعدادی منبع موثّق جدید در کابینه‌ی دولت اسرائیل نیازمند است، علاقه‌مندان می‌توانند تماس بگیرند.

ثبت ديدگاه




عنوان