شیوه جدید مساعدت دولت به مستاجران اعلام شد!
صاحبخانه خوب، صاحبخانه چوب!

چهار به اضافه یک
بسته‏‌های زیادی برای مسکن داریم. دبیر ستاد عالی کارگروه، با بیان این مطلب، از تمهیدات دولت، برای تأمین مسکن مستأجران خبرداد. وی با اشاره به افزایش دوبرابری – بلکه هم بیشتر – قیمت مسکن در این دولت، آن را از برکات برجام دانسته و از مردم خواست، منتظر افزایش‌‏های دیگر این دولت تا ۱۴۰۰ باشند. دبیر مذکور، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «چه تمهیداتی؟» گفت: «چهار به‌‏اضافه یک» نوع وام مسکن خواهیم داشت که به ترتیب بدون ضامن، بدون ودیعه، بدون هیچی و بدونِ، پرداخت می‏شوند. دبیرستادعالی با بیان اینکه این چهار نوع وام، همین الان به اتمام رسید، از «به‏‌اضافه یک» وام مسکن دیگر خبر داد. وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره افزایش خودسرانه اجاره‌‏بها توسط برخی صاحب‏خانه‌‏ها و رهاشدن بازار مسکن به امان دلالان و بنگاه‌‏ها توسط دولت، گفت: ما نمی‏‌توانیم به خاطر چندتا مستأجر معمولی، دغدغه عمومی مردم را که چیز است، رها کنیم که!
گفتنی است مستأجران واجدشرایط با دردست داشتن اصل و کپی هرچه که دارند، می‏توانند با پرداخت ماهانه دومیلیون تومان، در نوبت وام اجاره‌‏بها قراربگیرند. این وام، هر ده سال، یک بار و به قید قرعه به یک نفر پرداخت خواهدشد.

قدم زدن با دلفین
مدیر روابط عمومی فروش اوراق در پاسخ به پرسشی درباره نحوه مساعدت دولت و وام اجاره بها برای مستأجران، ضمن تکذیب اصل مطلب، گفت: ما اصلاً در ایران مستأجر نداریم و همه این‌ها فتوشاپ است. وی که اصلاً شوخی نداشت افزود: حدود شش سال است که با تدبیر این دولت و شخص آن، دیگر هیچ مستأجری در ایران نداریم و همه یا خانه دارند یا خانه دارند.
مدیر فوق الذکر با دادن شماره تلفنی به خبرنگار ما اعلام کرد اگر خدای نکرده هنوز مستأجری در کشور مانده است، می تواند با مراجعه به اولین جایی که دم دستش هست، پس از دادن یک فحش بد به مسکن مهر، ویلای چهار اتاق خوابه خود را دریافت کند. همچنین هموطنان عزیز می توانند برای دریافت آپشن‌های بیشتر روی ویلای مذکور، مانند سرویس بهداشتی آیینه‌ای کریستال یا حمام دو دوش دو شیر کله شیری، با ارسال عدد ۱۴۰۰ به یکی از شماره‌های اعلام شده، شانس خود را در بنده شدن یکی از آپشن‌ها یا دوساعت قدم زدن با دلفین ایرانی را به دست آورند.

ثبت ديدگاه




عنوان