پیوست‌های فرهنگی تمدن
طنز روز | آب‌گرمکن شکسته در هیروشیما

محصول: تی‌شرت اسپرت با طرح سقوط دو افغانستانی از هواپیمای آمریکایی
توضیحات: یک تی‌شرت جذاب و نوستالژیک برای شما که خواهان پیشرفت و تمدن هستید. این تی‌شرت با الهام از فیلم سقوط دو افغانستانی بی‌چاره از هواپیمای نظامی آمریکا هنگام پرواز از فرودگاه کابل طراحی شده و کاری می‌کند تا یاد و خاطره این اقدام آزادی‌طلبانه آنان تا ابد در ذهن و جان شما و هرکسی که شما را می‌بیند حک شود. تمدن و پیشرفت را با خرید این تی‌شرت به لباس خود بیاورید و به دنبال آن باشید.

محصول: ماگ نیم‌لیتری با طرح برجسته انفجار دود قارچی انفجار بمب اتم
توضیحات: آبی که در این ماگ می‌نوشید(یا هر نوشیدنی نیم‌لیتری دیگر) گواراست چون نشان از پایان یک جنگ بزرگ است. پایانی تلخ که بهتر از یک تلخی بی‌پایان بود. اولین و آخرین انفجار و استفاده از بمب اتم در هیروشیما. هر بار که در این ماگ چیزی می‌نوشید به یاد هزینه‌هایی می‌افتید که جنگ برای همه ملت‌ها خواهد داشت و بیش از پیش صلح‌طلب و آرامش‌جو خواهید شد.

محصول: دسته بیل با نشان کشور کانادا
توضیحات: بیل بزنید و به تمدن فکر کنید. دقیقا مثل کسانی که تمدن نوین غرب را با بیل زدن‌های خود در کانادا به وجود آوردند و باعث پیشرفت بومیان آن منطقه شدند. بومیانی که تا دیروز سنگ را از کلوخ تشخیص نمی‌دادند ولی حالا کودکانشان در حال مطالعه بالینی بر روی کرم‌های خاکی باغچه کلیسا بودند؛ آن‌هم به صورت دسته‌جمعی! هر بیل شما راهی است به سمت تمدن، به شرط آن که بدانید کجا فرود آرید.

محصول: خودکار سر دستی (دارای یک دست نمادین در مکان فشرده شدن برای بیرون آمدن نوک خودکار)
توضیحات: دست‌هایی که در الجزایر بریده شد تا پیشرفت را برای آن‌ها به ارمغان آورد. دست‌هایی پاک و بی‌گناه که این دست‌های ناکارآمد را برید تا درس عبرتی باشد برای کسانی که با توسعه مخالف هستند و دل به کار نمی‌دهند. نوشتن با این خودکار لذتی دارد که نشان از فرهیختگی و روشن‌فکری شماست و باعث می‌شود برای آزادی و پیشرفت و توسعه تلاش بیشتری کنید. نترسید چون این دست‌ها ماکت هستند.

ثبت ديدگاه




عنوان