چگونه مرخصی های نامحدود را کاهش دهیم؟
طنز روز | آب خنکتو بنوش بعد برو

بیمارستان بزنید

شما تصور کنید یک زندان سیاسی در قد و قواره حسین فریدون به بهداری زندان مراجعه کند. تازه بعد از اینکه در صف ایستادن را برای اولین بار در زندگی اش تجربه کرده، یک قرص سرماخوردگی کف دستش بگذارند. ما پزشک هستیم می دانیم حتما با دیدن قرص، یاد تراکنش های ترلیونی و صفرهایش می افتد و حالش بدتر می شود. توصیه می کنیم یک بیمارستان ۱۰۴ تخته در زندان افتتاح کنید تا برای درمان ناچار به خروج از زندان نباشند

دعای سفر قرائت شود

مجرم سیاسی با مجرم معمولی فرق دارد. مجرم سیاسی وقتی به زندان می رود اولین جمله اش این است «من این تو نمی مونم». بهتر است برای اینکه مطمئن شوید حتما اون تو می مونه دعای سفر را قبل از انتقال به زندان برایش بخوانید. اگر مادر یا پدر در قید حیات نبودند از مادر مهدی هاشمی بخواهید این کار را بکند دعاهایشان بی برو برگرد است.

راه تونل را باز کنید

هر زندانی که قابلیت حفر تونل از سرویس بهداشتی تا مرکز شهر را نداشته باشد که زندان نیست! متاسفانه زمین زندان های ما خیلی سفت هستند و هیچ فراری صورت نمی گیرد. همین محدودیت ها باعث شده مجرمین اقتصادی، سیاسی به فکر روش های تمیزتر و بدون زحمت مثل مرخصی نامحدود باشند که با آزادی هیچ فرقی ندارد. یک قاشق فلزی و یک نقشه در اختیار این مجرمین قرار دهید ببینید چقدر آمار مرخصی کم می شود!

 

ثبت ديدگاه




عنوان