در اینستاگرام افغانستان ایران چه می‌گذرد؟
طنز روز | اسرع وقت

تصاویر:
نمای پشت یک بانوی موجهه که لباس جنگی پلنگی به تن کرده و یک عدد کلاشینکف صورتی بر روی دوش دارد.

زیرنویس:
من اگر برخیزم، تو اگر برخیزی، همه برمی‌خیزیم. من اگر بنشینم، تو اگر بنشینی، پس چه کس برخیزد؟!
.
.
.
بیزگولیای عزیز من. می‌دونید که چند روز از تسلط قوم طالبان بر ملت غیور و ایستاده افغانستان می‌گذره. طالبان همون گروهیه که ایالات متحده آمریکا بیست سال پیش در حملات برق‌آسا و متمدنانه خودش به افغانستان، اونا رو نابود کرده بود و حتی سرکرده‌اش رو هم چندین بار به قتل رسونده بود و سزای اعمالش رو بهش نشون داده بود. ولی معلوم نیست این گروه متهجر دوباره چطوری تونستن از زندانای آمریکا فرار کنن و دوباره افغانستان رو دستشون بگیرن.
خلاصه که من، مرضیه آقاباباجانی یکی از بلاگرای اینستاگرام با بیش از ششصد کی دنبال کننده می‌خوام با انتشار این پست حمایت خودم رو از مردم مظلوم پنجشیر به خصوص احمد مسعود فرزند دلیر و دلاور احمد شاه مسعود اعلام کنم و امیدوارم که خدا بهشون کمک کنه.
.
.
.
راستی عکس پست متعلق به خودم نیست اما باید بگم این گل سر رو پیج آتناگل‌سر موجود دارن و من خودم شش رنگش رو ازشون سفارش دادم که می‌تونین توی استوری‌هام ببینید. این جلد کلاشینکف صورتی هم مال پیج مهران بی‌کله است که مستقیم ادوات تزئین اسلحه خودشون رو از گروه آزادی‌بخش کومله در غرب کشور تامین می‌کنن و کارشون حرف نداره. ضمنا لباس پلنگی رو هم محصولات نظامی عطایی دارن و شوهر بیزگولیم یه دستش رو ازشون خریده که واقعا کیفیت خوبی دارن.
.
.
.
نظر شما در مورد اتفاقات افغانستان چیه؟ کی قراره ما توی ایران و این منطقه روی خوش به خودمون ببینیم؟

نظرات:
بانوی خانه: وای دلم رفت مرضی جون. فکرش رو بکن با روی کار اومدن طالبان و قطع شدن اینترنت توی افغانستان چقدر شغل‌های توی فضای مجازی که برای زنان افغانستانیه از دست می‌ره! خدا به دادمون برسه.
مهران بی‌کله: آبجی غمت نباشه. من و داآشی‌ها هستیم و از ایرون و ایرونی دفاع می‌کنیم. ضمنا داداشا و آبجی‌های گلم یه سری به پیج بزنین و هر سلاحی دوست دارید سفارش بدید تا در اسرع وقت برفستیم خدمتتون.
محمد چوقانی: تنها راه امروز افغانستان مقاومته. مقاومت در برابر تحجر، خشک مغزی و تعصب. باید مردم افغانستان مقاومت کنن تا به نتیجه برسن.
امین: شما حرص و جوش نخورین مرضی خانم. به زودی اینترنت ماهواره‌ای میاد و ما هم می‌تونیم افغانستان و تحولاتش رو زنده از یوتیوب بدون فیلتر دنبال کنیم. برای دریافت راهنمای خرید اینترنت ماهواره‌ای دایرکت بدین.
الیناز: من واقعا از تحجر و خشونت متنفرم. واقعا نمی‌فهمم چطوری دلشون میاد با مردم پنجشیر این کار رو بکنن نامردا. دوست دارم می‌رفتم کابل و سر رئیس طالبان رو گوش تا گوش می‌بریدم و با گوشت تنش برای سگای محله کباب درست می‌کردم تا بفهمه کار دست کیه. مرتیکه فسیل مغز.
مهلا: شنیدم طالبان عکس زن‌ها رو توی شهر سیاه کرده. نه خودشون سیاهن همه جا رو هم دوست دارن سیاه ببینن پشمکا.
بانوی خانه: آره مهلاجون. منم دیدم که داشتن رنگ می‌پاشیدن روی در و دیوار. فکر کنم از فردا می‌خوان اسپری دستشون بگیرن زنایی که چادر ندارن رو هم رنگ کنن.
مهران بی‌کله: آبجی الیناز شما یه قته آرامش خودت رو حفظ کن. کمک هم خواستی روی ما حساب کن چاقو داریم خوب پوست می‌کنه.
سایبری۱۴۱: آقای چوقانی طالبان نود درصد افغانستان رو بدون درگیری گرفت. مقاومت دقیقا در برابر چی؟ یعنی مردم افغانستان با چی باید مقابل کی مقاومت کنن؟ هان؟
مهران بی‌کله: ما ارسال سلاح به افغانستان هم داریما.
بانوی خانه: تولید پشمک‌های خونگی برای تجدید قوای نیروهای مقاومت افغانستان هم با من. آموزشش رو توی پیجم گذاشتم.
الیناز: بانوجان منم میام کمکت.

ثبت ديدگاه




عنوان