مناجات های شبانه یک زن خانه دار
طنز روز | بمب؛ یک عاشقانه پیک پنجمی!

راه راه:

الهی! اورژانس اجتماعی دیگر شماره­‌ی تلفن من را رد تماس می‌­دهد، پس من شکایتم از پیوند لوله­­‌ی جاروبرقی با دهانه‌­ی آبمیوه­‌گیری و پیوند موتور یخچال به ماشین لباسشویی حاصل از قرنطینه‌­ی شوهرم را کجا برم؟ ای اورژانسی‌ترین فریاد‌­رس حتی درصورت قطعی آنتن به فریاد اثاثیه منزلم برس!

ای پروردگار در خانه اسیران، تا یکی از ما آن دیگری را اسیر خاک نکرده است، اصلا در‌های رحمت نه، لااقل در‌های تولید انبوه واکسن ملی را بگشای که ما را یارای پشتیبانی ۲۴ ساعته از یک‌­دیگر نیست!

ای پروردگار در خانه اسیران! این دولت را یارای مقابله با ویروس کرونا نیست. یارای تولید واکسن نیز نیست. کلا این دولت را یارا نیست. تو خود شاهدی پیک پنجم را درحالی آغاز می‌کنم که نیمی از عمرم به تماشا­ی دروس سوم و شبکه پویا گذشت و نیمی دیگر به تحلیل مسائل منطقه و زیر‌نویس شبکه خبر. یا خودت را از سرمان کم کن یا اعضای خانواده‌­ا­م را بیاموز کنترل تلویزیون اموال شخصی نیست و سند ندارد. که همانا اولی برای تو آسان‌تر است ای بیرون کشنده‌­ی اشیا از حلقوم زندگان!

ای روشنی منزل برق رفتگان، گفتم اعضای خانواده‌ام را نحوه‌ی صحیح استفاده از کنترل تلویزیون را بیاموز، برق‌مان را هم بردی؟! دمت گرم! وزارت نیرو که رفتنی است و تو نیز خود امیدی بدان نداری، لااقل به فرشتگانت بسپار کمی ما را فوت کنند که در این گرما و بی‌برقی و بلای جدول قطعی برق صوری شعله­‌های جنگ جهانی سوم از خانه ما دارد زبانه می‌کشد!

 

 

۲ Comments

  1. فرشته ۱۴۰۰-۰۴-۱۷ در ۶:۰۲ ق٫ظ- پاسخ دادن

    فوت

    • فهیمه ۱۴۰۰-۰۴-۱۷ در ۷:۵۳ ب٫ظ- پاسخ دادن

      آمین!
      امضا: یک مادر خانه‌دار فرشته‌لازم!

ثبت ديدگاه




عنوان