منتخب مفاتیح در مراسم تکریم
طنز روز | ته کتری

از ریاست کارگروه رسیدگی به اوضاع اقتصادی
به ریاست دایره فخیمه تشکیل و تجسیم
با سلام
با توجه به تجربیات پیشینیان و پیشنهادات آنان از جمله پیشنهاد منطقی و بدون بددهانی جناب آقای حسین دهباشی در توئیتر مبنی بر تشکیل قرارگاه برای قیمت هویج، خواهشنمد است هرچه سریع‌تر قرارگاه مذکور تشکیل و تجسیم شده و راهکار‌های مقتضی برای این امر به منصه ظهور و اجرا برسد.
رونوشت به روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی به عموم مردم

از ریاست دایره تشکیل و تجسیم
به روابط عمومی
سلام
به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه هنوز رییس کارگروه رسیدگی به اوضاع اقتصادی عوض نشده است و نفس ایشان از ته کتری بلند می‌شود، تصمیم بر آن شد تا پیشنهاد ایشان نادیده گرفته شود.
باتشکر

از ریاست کارگروه رسیدگی به اوضاع اقتصادی
به روابط عمومی
با سلام
نامه‌ای در مورد تشکیل قرارگاه هویج و اطلاع‌رسانی‌های پیرامون آن به صورت رونوشت به این واحد ارسال شده بود. با توجه به مطمئن بودن از عملکرد دایره تشکیل و تجسیم هرچه سریع‌تر نسبت به توضیح در مورد کوتاهی خود نسبت به این موضوع اقدام فرمائید.
رونوشت به کارگزینی

از روابط عمومی
به دایره تشکیل و تجسیم
پیوست: نامه ریاست کارگروه
سلام علیکم
بنا بر نامه این دایره مبنی بر نادیده گرفتن پیشنهاد ریاست کارگروه، احتمال می‌رود نان تمامی پرسنل خدوم روابط عمومی بریده شود. لطفا هرچه سریع‌تر نسبت به اقدام مقتضی در جهت خلاف این عمل اقدام فرمائید.
رونوشت به: کارگزینی

از دایره تشکیل و تجسیم
به کارگزینی
سلام
نظر به تغییر ریاست محترم کارگروه و لزوم تکریم از ایشان به خاطر تلاش‌های مستمر و زحمات کشیده شده در طی این سالیان، هرچه سریع‌تر نسبت به اطلاع‌رسانی تاریخ مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اقدام نمایید.
رونوشت به روابط عمومی

از کارگزینی
به روابط عمومی
با سلام
به اطلاع می‌رساند به دلیل لزوم جلوگیری از ریخت و پاش در امور اداری و نیاز مبرم کشور به کار جهادی و عملیاتی، ریاست جدید کارگروه کار خود را از محل میدان میوه و تره‌بار اصلی تهران آغاز کردند و تکریم از ریاست قبلی کارگروه ان شاء الله پس فردا در محل دفتر کار سابق ایشان با اهدای یک جلد منتخب مفاتیح‌الجنان با ترجمه استاد حسین انصاریان نشر آیین دانش انجام خواهد شد. لطفا در نشر این خبر کوشا باشید.

ثبت ديدگاه




عنوان