انتقاد جهانی از روند واکسیناسیون در ایران
طنز روز | یهودا، ایرانیان کج و دز ششم واکسن

راه راه:

همسایه‌مان به تازگی با یک شبکه ماهواره‌ای مبلّغ مسیحیت آشنا شده و همه روزه تعالیم عیسی مسیح و محتواهای آموزشی این شبکه را به نیّت هدایت، به ما منتقل می‌کند. چندشب پیش می‌گفت کارشناس شبکه گفته است آقای رئیسی تاکنون به ازای هر ایرانی دو سه دز واکسن وارد کرده و اگر با این واکسن‌ها موفق به کشتار تمام ایرانیان نشود، می‌رود سراغ دو سه دز بعدی! الان نقد عملکرد دولت کجای تبلیغ مسیحیت قرار دارد برادر من؟ شما باید از صلح و عشق و سیلی چپ و راست بگویی، بگذری. خود یهودای اسخریوطی هم اگر می‌خواست مسیح را خراب کند، انقدر خلط مبحث نمی‌کرد که مسیونر فارسی‌زبان قاطی کرده.
از طرف دیگر؛ امیر طاهری، منافق سلطنت‌طلب و فحاش معروف کف رسانه‌های ضدایرانی، که تازگی‌ها مصاحبه‌های فضایی را کنار گذاشته و به یادداشت و مقاله(!)نویسی روی آورده، در ایندیپندنت فارسی نوشته است که «مردم ایران از دروغی به نام واکسیناسیون گسترده خسته شده‌اند».
یعنی طرف مسیحی و ناز و کول باشد، یا تحلیل‌گر استبدادطلب، برای رسانه‌های آن‌ور فرقی ندارد. باید اول بخشی از بالاخانه را اجاره بدهد، بعد بیاید ببینند چه می‌گوید.
شما هم خواهش می‌کنم دست به گیرنده‌های خود نزنید؛ دیوانه‌خانه را نگرفته اید. هم آمار نویسنده تحلیل ایندیپندنت درست است، هم روش تبلیغ آن یهودای جیسس کرایست‌نما(!). ما کجیم، که خیالات برمان داشته که بیش از ۶٠میلیون هموطن واکسن زده‌اند. درواقع ما الان به دو دسته مساوی تقسیم شده‌ایم: گروهی نمی‌دانیم واکسن چیست و داریم در کرونا- مالاریا- سل- هپاتیت و غیره دست و پا می‌زنیم. گروه دیگر نیز از سه دز واکسن رئیسی جان سالم به در برده‌ایم، اما دولت ما را در سوله‌هایی جمع کرده که اگر خدا بخواهد با تزریق دز چهار الی شش، افقی شویم. برویم آن دنیا، احتمالا مجبور به تحمل این سطح از آی‌کیو اپوزیسیون نباشیم. اقلا از این جهت، سلام بر فرشته مرگ.

ثبت ديدگاه




عنوان