توئيزر
عدم توزیع قرص اسهال برای اولین بار!

بازی سلبریتی
بنگاه خبرپراکنی دولتی انگلیس(BBC)، با درج خبر حمله وحشیانه یک نژادپرست استرالیایی به مسجد و قتل و زخمی‏‌کردن بیش از هفتادنفر از مسلمانان، از فروش تورهای نیم‌‏بهای نیوزلند خبرداد و چند عکس هم از سواحل استرالیا منتشر کرد. بی‌‏بی‏‌سی فارسی در بخش خبری ساعت ۲۱ خود، با انتشار تصاویر اختصاصی از هتل روبروی سازمان امنیت استرالیا، اذعان کرد که دوربین روی جلیقه قاتل استرالیایی، پاناسونیک بوده و به‌‏زودی قرارداد جدیدی میان کمپانی سازنده بازی‏‌های رایانه‌‏ای سالم کالیفرنیا(BRSC-Co) با داعش بسته خواهدشد تا نسخه بعدی این بازی، جذاب‏‌تر و طبیعی‌‏تر ساخته شود. گفتنی است به همین مناسبت، بی‏‌بی‏‌سی تصاویر روشن‏‌کردن شمع و گذاشتن پُست اشک‌‏دار توسط سلبریتی‏‌های ایرانی را نیز برای اولین و آخرین بار منتشر کرد و قسم خورد که این تصاویر فیک نیستند و خیلی هم راستکی هستند!

ذلیل مُرده‌‏ها
واعظی: پیش‌‏بینی نمی‏‌کردیم آمریکا از برجام خارج شود. رییس‌‏دفتر رییس‏‌جمهور این دولت، بدون اشاره به چیزی یا شخص خاصی، گفت: پیش‌‏بینی نمی‏‌کردیم آمریکا از برجام خارج شود و فکر می‌‏کردیم نه تنها در برجام می‏‌مانند بلکه حتی! واعظی که با خبرنگاران سخن می‏‌گفت از آمریکا خواست که هربار این در را محکم نبندد و نرود و این چشم‌‏های تر را بدتر از این ننماید. رییس‌‏دفتر رییس‏‌جمهور هشدارداد که اگر اروپا هم برجام را ترک کند این دولت آنقدر در برجام می‏ماند تا جان اروپایی‌‏ها و آمریکا دربیاید، ذلیل مُرده‌‏ها!

برای اولین بار
همزمان با افتتاح مجدد راه‌‏آهن تهران – همدان برای اولین‌‏بار، خط ۷ متروی شهری تهران نیز مجدداً برای اولین بار افتتاح شد. در این مراسم که محسن هاشمی بهرمانی، اعضای شورای شهر تهران و شهردار و بقیه بروبچ حضور داشتند، ضمن بازدید از ایستگاه‌‏های خط ۷ مترو، همگی داخل کابین راه‏بر قطار شدند و سعی کردند تا در عکس‌‏ها باشند. رییس‌‏شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این خط کجا را به کجا وصل می‏کند و چندبار، افزود: این خط دونقطه فرضی را به هم وصل می‏کند و به زودی با تلاش همکارانمان برای اولین بار افتتاح خواهدشد. وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری تهران بتواند در همین فرصت اندک باقی‏مانده تا انتخاب شهردار بعدی، حداقل سه بار دیگر همین خط ۷ را افتتاح کند و گامی مؤثر در راستا بردارد.

که نگو!
وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که برنامه‏‌های مفرح برای مردم نداریم. در پی این خبر، وزیر بهداشت از برنامه‌‏های مفرح این وزارتخانه برای مردم خبر داد و افزود: یکی از این برنامه‏‌ها کاهش داروی ضداسهال و عدم توزیع آن در ایام نوروز است. سعید نمکی خاطرنشان کرد: به زودی و با کاهش سایر داروهای این شکلی، چنان در راستای مفرح شدن مردم قدم برمی‏داریم که نگو! وی در پایان، واردات قرص اسهال با ارز دولتی را تکذیب کرد و تأکید کرد که همش ده بسته برای اعضای دولت بوده و پیشاپیش به صورت چمدانی و توسط یکی از وزرا، وارد کشور شده است، همین!

ثبت ديدگاه




عنوان