چهار راه غیر علمی مبارزه با ویرورس کرونا که در هیچ منبع علمی نمی‌بینید
عنبرنسارا و محتکر دود کنید!

راه راه:

اسم آوردن از کرونا مثل زمانی‌ست که یک مارمولک می‌بینیم و پشت یقه مان مور مور می‌شود و این در حالی است که مارمولک روی دیوار است و ما هم در شکم او جا نمی شویم. اگر چه  هر کدام از هم وطنان تاریخچه تا جستارهای وابسته و فهرست منابع ویروس کرونا را از بر هستند، اما در اینجا نکاتی گفته می‌شود که به عقل جن هم نمی‌رسد ولی برای سلامتی شما حتما مفید است.

۱- اسفرزه را به همراه یک پیمانه صمغ عربی خوب بخیسانید. سپس آن را بین دو لب آنهایی که میگویند «سرد خونه ها پره» و «این تصویر خاکسپاری ۴۰ نفر فوتی کرونا به صورت مخفیانه در بهشت‌زهرا است » بریزید. مطمئن شوید این ترکیب حتما خشک شود و هر بیست و چهار ساعت یک بار تمدید کنید تا دیگر کسی نباشد که از تصاویر آرشیوی گوگل حرف بزند.
 ۲-قاچ کردن پیاز و گذاشتن در اتاق، دود کردن محتکران ماسک، گران فروشان مایع ضد عفونی و عنبرنسارا در اسپند دان. با این عمل علاوه بر پاک کردن هوا، زمین را هم پاکسازی کرده اید. به دلیل نوین بودن این روش، راهکارهای عملی آن به چینی ها برای کسانی که دستمال توالت دزده اند،  بیماران چینی که عمدا دکمه های آسانسور ها را آلوده  و همینطور ژاپنی هایی که مغازه ها را غارت کرده اند نیز ارائه می‌شود.
۳-یک پیاله عسل و یک قاچ خربزه مشهدی را به کسانی که در هنگام سوختن پلاسکو یک پسر خاله‌ی همسر درآتش نشانی، هنگام انتخابات یک عمه‌ی مادرزن در وزارت کشور و اکنون نیز یک باجناق پرستار دارند (اگرچه هنوز به سن بلوغ نرسیده و ازدواج نکرده باشند) بخورانید. مطمئن شوید آروغ پشتش را حتما بزنند. سلامت روانی و کاهش استرس مهمترین پیشگیری های این بیماری است.
۴- در صورت مشاهده‌ی کسانی که پس از ابتلای ۳۸ کشور به کرونا، « خدایا آخه چرا فقط ما؟» را استوری می‌کنند، فورا به وزارت بازرگانی مراجعه کرده و با دادن نشانی فرد استوری کننده خواستار توقف واردات از قبرس و اعلام خودکفایی شوید. شاید بپرسید چه ربطی داشت؟ اما بد نیست بدانید این کار در صرفه‌جویی ارزی و نهایتا  افزایش بودجه‌ی پزشکی کمک کرده و باعث سلامت شما می‌شود.

يك ديدگاه

  1. […] عنبرنسارا و محتکر دود کنید! اولین بار در راه راه | باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب […]

ثبت ديدگاه




عنوان