خبرکش
فایزر، فقط فایزرهای ناصر خسرو

واکسن
وزیر امنیت داخلی آمریکا با وجود تزریق واکسن، کرونا گرفت. رسانه‌ها از آزمایش مثبت کرونای وزیر امنیت داخلی آمریکا قبل از سفر وی به کلمبیا خبر دادند. به گزارش خبرنگار اعزامی ما به کف جامعه، واکنش‌ها به این خبر متفاوت بوده است.
عده‌ای که با اسامی همچون روشنفکر و غرب‌زده شناخته می‌شوند، معتقدند این توطئه، عملیاتی از جانب روسیه و کره شمالی و برای بدنام کردن واکسن فایزر بوده که مستقیماً توسّط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران فرماندهی شده است و چین نیز که نیاز به بازاری وسیع‌تر برای فروش واکسن‌هایش داشته، هزینه‌های این عملیات را تأمین کرده است.
عده‌ای دیگر اما همچنان از بیخ با تزریق واکسن مخالف‌اند و معتقدند فایزر و سینوفارم و برکت همگی سر و ته یک کرباس بوده و کمترین عوارض تزریق آن‌ها عقیم شدن دائمی است. این عده بر این باورند که خوردن چایی نبات به همراه دو حبه سیر کامل از هزاران واکسن بهتر عمل می‌کند.
به گفته‌ی پزشکان این دو گروه برای درمان، نیاز به مراقب‌های پزشکی جدی دارند.

دهک اول
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: دوره‌ی انتظار خانه‌دار شدن دهک اول ۱۷۸ سال شد. انتشار این خبر موجب بروز موجی از شادی و سرور در جامعه شد‌. کارشناسان معتقدند علّت وقوع این موج بی‌سابقه از شادی ارتباط مستقیمی با اظهارات برخی مسئولین دارد.
عده‌ای از مسئولین که دارای نگاهی به شدّت باز و مثبت به مسائل بوده و همواره نیمه‌ی پر ظروف را می‌بینند، معتقدند این انتطار ۱۷۸ ساله امید به زندگی را در دل مردم عزیزمان افزایش می‌دهد؛ وقتی مردم بدانند در سن ۱۷۸ سالگی بالأخره خودشان صاحب‌خانه خواهند شد، هرطور شده در برابر مرگ مقاومت کرده و طول عمر خواهند داشت. از طرف دیگر همین که مدّت انتظار ۱۷۸ سال است نیز خود جای شکر دارد، چرا که ممکن بود این مدّت ۲۰۰ سال باشد که طبیعتاً احتمال زنده ماندن تا ۱۷۸ سالگی خیلی بیشتر از احتمال زنده ماندن تا ۲۰۰ سالگی است. این عده از مسئولین بعد از برشمردن این امتیازات آه حسرتی کشیده و گفتند: کاش ما هم جزو دهک اول بودیم.

حلزون
سرعت پایین حادثه آفرید. در روزهای اخیر سرعت بسیار بسیار پایین اینترنت جان بسیاری از هموطنانمان را گرفت. این هموطنان که از سرعت پایین اینترنت همراه به ستوه آمده بودند به مرور دق کرده و جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.
یکی از مسئولین ذی‌ربط در واکنش به اعتراض کاربران گفت: سرعت اینترنت که خوبه. من هر روز سایت‌های فارس و تبیان رو با همین اینترنت چک میکنم، خیلی هم خوبه. اگر مردم بخوان غیر از این دو تا سایت جامع از بقیه‌ی امکانات اینترنت هم استفاده کنن میتونن بسته‌های ویژه‌ی ما رو تهیه کنن که با سرعتی باورنکردنی امکان اتصال به پیام‌رسان سروش و پلتفرم آپارات و روبیکا رو فراهم می‌کنه.
به گفته‌ی شاهدان عینی این مصاحبه‌ی مسئول مذکور نیز تنی چند از کاربران اینترنت را راهی بیمارستان و بخش icu کرد. حال این بیماران وخیم گزارش شده است.

ثبت ديدگاه




عنوان