کمپین های سبز
فِیو، فُحش، فتوسنتز!

کمپین

راه راه: بنیاد امور سلبریتیهایی که محیط زیست برایشان اهمیت دارد(باسم باد) کمپین های فعال خود را به شرح زیر اعلام می دارد. باشد که چراغی باشد برای آیندگان. یا گذشتگان. یا نمی دانم بالاخره برای یکی چراغی باشد…
کمپین نه به کشتن حیوانات زبان بسته
یکی از بدترین رفتار ما کشتار حیواناتی است که زبانشان بسته است. یعنی مثل ما زبان ندارند که بخواهند برای خودشان کمپین راه بیاندازند و این باعث میشود حقوقشان ضایع شده و همینطور فِرت فِرت مورد کشته شدن و خورده شدن قرار بگیرند. از گونه های این حیوانها باید به مرغ زبان بسته، گوسفند زبان بسته، گوساله زبان بسته و گل گاوزبان زبان بسته اشاره کرد. پس بیایید همه با هم زبان این موجودات شویم و به هرگونه کشتار آنها با صدای بلند و رسا و گله پسند اعتراض کنیم.

مثلاً برای کمک به فقرا به جای کشتن این زبان بسته ها برویم از قصابی گوشت بخریم. البته مواظب باشیم که خیلی از این قصابی ها نامرد هستند و خودشان این حیوانات را می کشند و می فروشند(واقعاً که!) و حتما لازم است از قصابی هایی گوشت بخرید که حیوانات را نمی کشند و گوشتشان را زنده میفروشند!

اصلاً بیایید از دفتر باسم باد خودمان گوشت بخرید! گوشت گوساله تربیت شده داریم با آهنگ گیتاربرقی، کیلویی فقط نهصد هزار تومان! کاملاً با لبهای شما بازی می کند. تضمین هم می دهیم که هرگز برای این گوشت، حیوان زبان بسته ای کشته نشده است.

کمپین نه به قراردادن عکس غذاهای گوشت دار در اینستاگرام
قرار بود اعضای باسم باد هر گونه عکس گرفتن از استیک، مرغ بریان، شاتوبریان، فیله مینیون، بیف استراگانوف و سایر غذاهایی که با گوشت طبخ میشوند را تحریم کنند و هرگز در صفحه اینستاگرام خود از این عکس ها نگذارند. اما کمپین چرتی بود، خودمان تعطیلش کردیم! والاه! آدم دو روز دنیا که زنده است را می خواهد حیوان باشد… حیوان بخورد و خوش بگذراند و پُز این خوش گذراندن را به دیگران بدهد!
عکس های بسیار با کیفیت این گونه غذاهای خفن در باکلاس ترین رستوران های جهان در پیج باسم باد موجود است که با هزینه فتوشاپ عکس خیره در افق شما، درمی آید حدود پنجاه هزارتومان. کارتخوان هم موجوداست. در ضمن لایک و فالوئر تضمینی نیز با قیمتی نازل  سه تا صدتومان به فروش می رسد.

کمپین نه به میوه خواری!
خیلی از شما تا میشنوید که ما می گوییم نباید گوشت خورد، به سرتان می زند که بروید میوه خوار شوید. اوهوکی! خیلی کلکید! درختان هم موجوداتی هستند زنده و با احساس که به میوه هایشان به چشم فرزندانشان می نگرند. خود شما دلتان می خواهد کسی فرزندتان را بکَند و بخورد؟

اصلا دیده اید وقتی میوه ای را از درخت می چینید شاخه هایش چه تکانی می خورد و چه برگی می زند؟

حتماً باید مثل حیوانات رفتار کنید و هی میوه بخورید؟! باسم باد هر گونه میوه و میوه خواری را نیز تحریم کرده و همه را به حضور در تور کویرگردی و فتوسنتز با نورخورشید دعوت می کند. این طور به صورت هفتگی برگزارمی گردد. هزینه برای هر نفر یک میلیون و دویست هزار تومان است که هزینه اقامت نیز به صورت جدا محاسبه می گردد(اگر خواستید با «کَسی» بیایید قبلش اطلاع دهید، هزینه وی هم جدا است).

ثبت ديدگاه




عنوان