یک عکس و حرف و حدیث‌های پشتش
قسمت دوم: چوب معلم گله هرکی نخوره خله

قسمت قبلاخیرا این عکس و فیلم‌های مرتبط با آن در فضای مجازی وایرال شده است و به گفته‌ رسانه‌هایی که چشم دیدن انگلیس عزیز ما را ندارند، پلیس انگلیس به دو برادر مسلمان در مقابل مادرشان در فرودگاه منچستر حمله کرده است.
اما ماجرا با آنچه رسانه‌های وابسته به جمهوری اسلامی می‌گویند فرق می‌کند، همه که مثل ما غیروابسته نیستند.
با دقت به عکس نگاه کنید. این پسر مسلمان است؛ اما چرا شلوارک پوشیده؟ آنچه مشخص است پلیس انگلیس دارد به او هشدار می‌دهد که «پسرجان زشت نیست در فرودگاه با شلوارک می‌گردی؟! شلوارک برای پای باربیکو و هنگام جوج زنی است. چه مسلمانی هستی تو؟! این را باید من مسیحی به تو بگویم!»
همینطور که مستحضر هستید هدف پلیس، آموزش توضیح المسائل بوده. چوب معلم هم که می‌دانید گل است و هرکی نخورد خل و همچنین چِل است.

مورد بعدی که در شرح این عکس می‌توان گفت این است که اکثر جوان‌ها و نوجوان‌ها امروز به سمت ورزش‌هایی از جمله: بوکس، کاراته، دفاع شخصی، تیراندازی و…. می‌روند. از همین روی پلیس همواره به عنوان یک مربی مهربان و دلسوز وارد میدان می‌شود و هر جا که می‌بیند فردی نیاز به آموزش دارد، سریع آستین‌ها را بالا زده و ورزش مورد نظر را به جوانان جویای ورزش می‌آموزاند.
این دو برادر هم همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید خواهان آموزش دفاع شخصی هستند و پلیس نیز با قلبی گشاده آن را به آنها آموزش می‌دهد. شاید در این میان، فرد یادگیرنده دچار ضربه ملایم یا شدید مغزی، شکستگی دنده، دست، پا یا حتی مرگ ملایم شود که شما بهتر می‌دانید، هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد.
پلیس همواره سعی کرده محیط آموزشی را از فضای مدرسه، کالج، باشگاه و سایر مکان‌های آموزشی مرتبط و غیرمرتبط خارج کند و به خیابان‌ها، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، خواربار فروشی‌ها و… بکشاند.
برای موفقیتشان هاپ هاپ هاپ هورررا….
تا عکس دیگر بدرود.

ثبت ديدگاه




عنوان