توئیزر
مانتو قبرسی در منبع دوغ

راه راه:

پاک کن دورنگ
پزشکان بلد نیستند با کارتخوان کار کنند، مهلت بدهید. رییس سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رییس سازمان امور مالیاتی، این درخواست را مطرح کرد و افزود.
وی که به شدت بود، از سازمان امور مالیاتی خواست تا با توجه به درآمد اندک پزشکان و لزوم توجه و اقبال، ضمن خرید یک عدد پاک کن دورنگ، با آن طرفش که آبی نیست، نام همه اعضای این صنف را از دفاتر مالیاتی پاک کنند زیرا طرف آبی اش خوب پاک نمی کند.
رییس سازمان نظام پزشکی همچنین از افزایش کرایه کالسکه و درشکه گلایه کرده و در ادامه از بلدیه تهران و همه شهرهای ایران، اقدامات ویژه ای همچون نصب پشم روی نیمکت درشکه و تخصیص سهمیه آب بیشتر توسط میرآب را برای پزشکان خواستارشد. وی درپایان حضور آبدارچی وزیرنفت را برای آموزش استفاده از کارتخوان به پزشکان، الزامی دانست.

مانتو قبرسی
رییس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه گفت: مانتوهای بدون دکمه، در واحدهای زیرزمینی و بدون مجوز تولید می شوند. وی در مصاحبه با خبرنگاران زن و مرد، دلیل تولید مانتوهای بی دکمه را، نوسان ارزش پول قبرس و کاهش برداشت محصول انبه دانست و اصلاح شبکه توزیع گربه پرشین را خواستار شد. وی همچنین «دررفتن زیپ» را از معضلات و موانع تولید پوشاک ایرانی خواند و از مردم خواست تا هر نوع دررفتگی یا شکستگی دنده زیپ را به یکی از شماره ها گزارش دهند.
رییس اتحادیه خیاطان از کامل شدن طرح تولید شلوار زیپ‌دار خبرداد و ابراز امیدواری کرد که لایحه تولید مانتوی دکمه دار، در آینده ای نزدیک به مجلس ارائه شود و ما دیگر شاهد چیزی نباشیم. 

منبع دوغ
مدیرعامل سابق ایران خودرو، ساعت ۱۷ در حالی که در محل کار خود حضور داشت، بازداشت شد. یک منبع آشنا ضمن رساندن این خبر به خبرنگار ما، دستگیری مدیرعامل ایران خودرو را چندساعت پس از اعلام برکناری او توسط سخنگوی دولت بی ارتباط دانست و تاکیدکرد: چه ربطی داره؟!
همین منبع، انتصاب برخی آقازاده ها و فک و فامیل دولتی ها در هیئت های مدیره و شرکت‌های تابعه ایران خودرو را کافی ندانست ولی لازم دید.
وی در پایان همه سخنان خود را تکذیب کرد و افزود که هرچه گفتم کذب محض بود و ایران خودرو یک شرکت کاملاً خصوصی است و مدیرعاملش را دولت منصوب نکرده که حالا وزارت صنعت، معدن و تجارت بخواهد قیمت خودرو را بالا رفتیم ماست بود.

ثبت ديدگاه




عنوان